هتل ترانسیلوانیا 1 و 2 و 3 و 4 Hotel Transylvania

هتل ترانسیلوانیا , این کالکشن شامل 3 نسخه کامل از انیمیشن Hotel Transylvania می باشد که نسخه های 1 و 2 و 3 و 4 (2012-2015-2018) نسخه سری چهارم در سال 2021 منتشر می شود . امیدوارم از تماشای کارتون های هتل ترانسیلوانیا لذت ببرید

دانلود انیمیشن هتل ترانسیلوانیا با دوبله فارسی

دانلود انیمیشن های Hotel Transylvania 2012 – 2018 با دوبله فارسی کامل و کیفیت عالی

لینک های کالکشن دانلود کارتون هتل ترانسیلوانیا 1 و 2 و 3 نسخه با کیفیت Bluray قرار گرفت

 

توضیح کلی در مورد فیلم :

حدودا اواسط سال 2012 میلادی بود که انیمیشنی با سبکی بسیار جذاب ساخته شد و پس از اکران توانست به یک محبوبیت بسیار غیرقابل انتظار برسد این ساخته که محصول آمریکا می باشد به کارگردانی Genndy Tartakovsky و تهیه کنندگی Michelle Murdocca تهیه شده است توانست به فروش قابل توجهی در دوران اکرانش دست پیدا کند.

به طور کلی این انیمیشن را میتوان به عنوان یک ساخته ویژه که مخاطبین کودک و نوجوان و حتی بزرگسالان را مورد توجه قرار قرار داد شناخت معمولا انیمیشنی که همه پسند باشد به نوعی پروژه ای موفقیت آمیز بوده و همه جوره برای سازندگانش خوش یمن بوده است در سال های اخیر همچنین شاهد انیمیشن های بی نظیری بوده ایم که از جمله آن ها میتوان به ( دانلود انیمیشن Abominable 2019 ) نیز اشاره کرد.

*-*-*-*-*

دانلود انیمیشن Hotel Transylvania 2012 با دوبله فارسی

دانلود انیمیشن Hotel Transylvania 2012

دانلود انیمیشن Hotel Transylvania 2012

سری اول این ساخته که سیر عظیم استقبال کنندگان روبرو شده بود پس از اکران هم توانست فروش قابل توجهی داشته باشد و در کشورهای مختلف جهان به زبان محلی پخش شده و حسابی در سرتاسر جهان به محبوبیت رسید.

این انیمیشن را ایران نیز پس از پخش با دوبله فارسی منتشر کرده و دوبله حرفه ای آن حسابی جذابیت بیشتری را برای آن به وجود آورد که موجب شد در بین ایرانیان هم به یک موفقیت کامل دست پیدا کند روند رو به پیشرفت این ساخته موجب شد که عوامل آن ساخت سینمایی های دیگری را از آن تایید کنند.

داستان درباره شخصی به نام دراکولا است که خانواده ای خون آشام و با قدرت های ماورایی دارد مکان زندگی وی همچنین دور از دسترس انسان ها قرار دارد تا روزی که یک پسر جوان که در حال تحقیق بود راهش به خانه وی منتهی می شود و بین دختر دراکولاو پسر جوان درگیری هایی پیش می آید.

************************

دانلود انیمیشن هتل ترانسیلوانیا 1 با دوبله فارسی

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 1080p

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

پیش نمایش رسمی Hotel Transylvania 2012

 

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

 

دانلود انیمیشن Hotel Transylvania 2 2015 با دوبله فارسی

دانلود انیمیشن Hotel Transylvania 2 2015

دانلود انیمیشن Hotel Transylvania 2 2015

پس از سه سال انتظار بالاخره سری دوم انیمیشن در سال 2015 میلادی ساخته شد و عوامل سازنده تغیری نداشتند و همین مورد موجب شد و که هم داستان پردازی و هم شخصیت پردازی قوی و حتی بهتر از قبل ظاهر شوند.

دراکولا که حال نوه دار شده است بسیار علاقه دارد که نوه اش که هنوز بال هایش در نیامده اند به چیز های ترسناک و انجام کارهای وحشت انگیز عادت دهد اما هرچه قدر که تلاش میکند نوه اش علاقه ای به این چیزها ندارد و کاملا مانند یک پسر انسان معمولی بزرگ شده است این مورد دقیقا چیزی بود که دخترش میخواست اخلافات پیش آمده بین پدر و دختر برسر چگونه تربیت کردن فرزند حسابی مشکلات عجیبی را به وجود آورد که موجب بروز حوادثی عجیب و غریب نیز شد.

************************

دانلود انیمیشن هتل ترانسیلوانیا 2 با دوبله فارسی

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 1080p

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

پیش نمایش رسمی Hotel Transylvania 2015


_-_-_-_-_-_-_-_

دانلود انیمیشن Hotel Transylvania 3 Summer Vacation 2018 با دوبله فارسی

دانلود انیمیشن Hotel Transylvania 3

دانلود انیمیشن Hotel Transylvania 3

با بیشتر شدن هوادران این انیمیشن جذاب عوامل آن مجبور شدند که ساخت سری دیگری از ان را نیز تایید کنند سری سوم سرانجام باز هم سه سال بعد در سال 2018 میلادی به کارگردانی Genndy Tartakovsky و تهیه کنندگی Michelle Murdocca ساخته شد و باردیگر مخاطبین با تعصب این انیمیشن را خوشحال کرد.

در سری سوم که ظاهرا حال دیگر تمام مشکلات حل شده است خانوادگان تصمیم میگیرند یک سفر تابستانه را با یک دیگر تجربه کنند اما بهانه اصلی دراکولای داستان ما بیشتر برای شکار هیولاهای دریایی بود تا تفریح خانواده اش و این که طبق سنت قدیمی میخواست شکار کردن را به نوه خود بازهم آموزش دهد که مطابق معمولا با دخالت های دخترش روبرو می شود اما مشکل فقط این نبود قایق خانواده آن ها توسط یک شخص نفرت انگیز هدایت می شود که حسابی برای وی مشکلاتی را به وجود آورده بود.

به نظر میرسد عوامل این ساخته روند سه ساله برای سری های جدید آن در نظر دارند و این به گونه ای است که ساخت سری چهارم توسط عوامل آن تایید رسمی شده است و قرار است در تاریخ 22 دسامبر 2021 به اکران برد حدودا 2 سال تا اکران رسمی این ساخته زمان باقی مانده است و هوادران این انیمیشن جذاب میتوانند سه سری اول آن را به دوبله فارسی از رسانه هیوامووی دریافت نمایند.

*************************************

دانلود انیمیشن هتل ترانسیلوانیا 3 با دوبله فارسی

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

دانلود با کیفیت 480p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 1080p

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

پیش نمایش رسمی Hotel Transylvania 3 با کیفیت عالی

نظرات و نقدها 7

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • مهیار
    0

    سلام ببخشید هتل ترانسیلوانیا۴کی میاد؟

    1. adminio
      0

      ـاریخ دقیقش نامشخصه متاسفانه

    2. سوگند
      0

      ببخشید کی هتل ترانسیلوانیا ۴ رو میذارید

  • یسنا
    0

    عالی

    1. Benji
      0

      بدون سانسور هست؟

      1. Arvand
        0

        خیر حذفیات داره

  • سوگند
    0

    ببخشید کی هتل ترانسیلوانیا ۴ رو میذارید