Dragon Quest: Your Story 2019

این انیمیشن بر اساس بازی Dragon Quest ساخته شده. داستان با تولد لوکا شروع می شود. او بزرگ شده و توسط پدرش به عنوان فرزند نمونه انتخاب می شود. حال او تصمیم می گیرد تا مادرش را نجات دهد...

دانلود انیمیشن Dragon Quest: Your Story 2019 با لینک مستقیم

دانلود انیمیشن خارجی جدید جستجوی اژدها: داستان تو با دوبله فارسی و حجم کم

لینک دانلود نسخه بازبینی شده با کیفیت bluray اضافه شد

توضیحات تکمیلی انیمیشن جستجوی اژدها:

این انیمیشن به کارگردانی Takashi Yamazaki در سال 2019 ساخته و اکران شد. سبک این انیمیشن ماجراجویی و فانتری است که با تمی ژاپنی حال و هوای خاص خود را دارد. این انیمیشن از روی بازی Dragon Quest V ساخته شده که محصول سال 1992 است. سری بازی های جستجوی اژدها از محبوب ترین و موفق ترین بازی های ژاپنی به شمار می روند و در چند سال اخیر علاوه بر ژاپن در تمام دنیا طرفداران خود را پیدا کرده اند.

داستان با تولد پسری به نام لوکا شروع می شود. او سال ها بعد به انتخاب پدرش به عنوان فرزند نمونه برگزیده شده. حال او تصمیم می گیرد تا مادرش که توسط هیولاها ربوده شده را پیدا کرده و نجات دهد. اما لوکا سفری سخت، پر پیچ و خم و البته هیجان انگیزی را در پیش دارد و دوستان و دشمنان زیادی در این راه پیدا می کند…

دانلود انیمیشن Dragon Quest: Your Story با دوبله فارسی

دانلود انیمیشن Dragon Quest: Your Story با زیرنویس فارسی

داستان این انیمیشن در دنیایی سرشار از تخیل و چیزهای عجیب و غریب روایت می شود. افرادی که مهارتی فرا انسانی در مبارزه دارند، انسان هایی که توانایی استفاده از جادو را دارند و حتی حیوانات یا هیولاهایی که قادر به حرف زدن هستند. دنیای جستجوی اژدها بسیار رنگارنگ و میخکوب کننده است.

این انیمیشن نمرات نسبتا خوبی دریافت کرد، برای مثال در سایت IMDB از طرف کاربران نمرۀ 6.6 را گرفته و در ژاپن نیز علاقه مندان زیادی داشته است. این اثر در ژاپن حدود 1.4 میلیارد ین معادل 13 میلیون دلار فروش داشته است.

*************************************************************

دانلود رایگان کارتون جستجوی اژدها: داستان تو 2019 با دوبله فارسی

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

دانلود با کیفیت 480p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 1080p

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *