فروزن 1 Frozen 2013

انیمیشن یخ زده Frozen، به کارگردانی کریس باک، جنیفر لی در سال 2013 اکران شد که تا هم اکنون از جمله پرفروش ترین فیلم های سینمای جهان به حساب می آید...

دانلود انیمیشن Frozen 1 2013 با دوبله فارسی

دانلود انیمیشن فروزن 1 با دوبله فارسی با کیفیت عالی و رایگان

لینک دانلود کارتون منجمد 1 (یخ زده 1) دوبله شده قرار گرفت

 

درباره این اثر بدانیم:

انیمیشن یخ زده Frozen ، به کارگردانی کریس باک و جنیفر لی یک پویا نمایی یا انیمیشن آمریکایی در ژانر موزیکال است که در 2013 اکران شد. این فیلم را به نام های کریس باک، جنیفر لی و سرزمین یخبندان نیز می شناسند.

از جمله جوایزی که یخ زده دریافت کرده است می توان به جیزه اسکار بهترین پویانمایی و جایزه اسکار بهترین ترانه اورجینال « ترانه رهاش کن» و جایزه بهترین پویانمایی گلدن گلوب اشاره نمود.

در آغاز داستان، تعدادی یخ شکن در نروژ در آرندال مشغول به جمع آوری یخ از دریاچه منجمد هستند. کریستوف که پسر بچه ای 8 ساله است نیز به همراه گوزن خود “اسون” در حال کمک به آنها برای جمع آوری یخ هستند.

یخ شکن ها بعد از اتمام کار راهی شهر ارندل می شوند. دو شاهزاده خردسال نیز در قصر ارندل حضور دارند. السا قدرتی ماوایی و جادویی دارد که می تواند یخ تولید نماید. آنا که خواهر کوچکتر اوست او را برای برف بازی از خواب بیدار می کند.

سری دوم این انیمیشن نیز در سال 2019 به اکران در آمد و چندماه پس از اکران نیز به زبان شیرین فارسی دوبله شده و با نام انیمیشن Frozen 2 2019 منتشر شد .

دانلود رایگان فیلم یخ زده Frozen

دانلود رایگان فیلم یخ زده Frozen

این اثر ساخته والت دیزنی پیکچرز  است. داستان آن طبق ملکه برفی نوشته هانس کریستیان آندرسن نوشته شده است. کریستن بل، ایدینا منزل و جاناتان گروف از جمله صداپیشگانی هستند که در این فیلم ایفای نقش می کنند.

اولین اکران یخ زده در نوامبر 2013 بود و در یک مدت کوتاه بعنوان پرفروش ترین انیمیشن سال شناخته می شد. این انیمیشن همچنان نیز در لیست پرفروش ترین فیلم ها قرار دارد. فروش آن تقریبا 1 میلیارد و 300 میلیون دلار بوده که نزیک به 400 میلیون از این مبلغ در آمریکای شمالی بدست آمده است.

******************************************

دانلود رایگان انیمیشن فروزن 1 با دوبله فارسی

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

دانلود با کیفیت 480p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 1080p

************************

دانلود انیمیشن فروزن 2 2019 با دوبله فارسی (کلیک کنید)

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *