فروزن 2 Frozen 2 2019

انیمیشن Frozen 2: آنا،‌ السا، کریستوف، الاف و اسون سه سال بعد از اتفاقات انیمیشن قبلی Arendelle را رها می‌کنند تا به یک جنگل باستانی همیشه پاییز بروند که در یک سرزمین جادو شده قرار داد، آنها سعی می‌کنند تا ریشه‌ قدرت‌ السا را پیدا کنند تا بتوانند پادشاهی خود را نجات دهند ..

دانلود انیمیشن Frozen 2 2019 با دوبله فارسی

دانلود انیمیشن خارجی جدید منجمد 2 با دوبله فارسی و حجم کم

لینک دانلود نسخه دوبله شده با کیفیت bluray اضافه شد

توضیحات تکمیلی انیمیشن:

کارگردانی این انیمیشن همانند سری قبلی جنیفر لی و کریس باک هستند، همچنین تهیه‌کننده این انیمیشن پیتر دل وچو و ترانه‌سرای آن کریستن اندرسون لوپز و رابرت لوپز هستند، برایان هاوارد نیز تهیه‌کننده اجرایی این سینمایی است. بعد از محبوبیت فراتر از حد انتظارات سازنده سری اول که جهانی شده بود و طرفداران زیادی را جذب خودش کرده بود عوامل آن تصمیم گرفتند تا داستان را ادامه دهند و مخاطبین بیشتری برای لذت بردن از این انیمیشن جذب کنند . مدت زیادی اکران عمومی این سینمایی نمی گذرد و همانطور که انتظار میرفت استقبال کم نظیری از سری جدید آن شده است و گمانه زنی ها از آن است که استقبالات بیشتر هم شود.

       برای دانلود کالکشن انیمیشن فروزن Frozen با دوبله فارسی کلیک کنید
دانلود انیمیشن Frozen II 2019 با لینک مستقیم

دانلود انیمیشن Frozen II 2019 با لینک مستقیم

این انیمیشن که دنباله انیمیشن یخ‌زده ۲۰۱۳ است در ژانر کمدی، موزیکال، خانوادگی و ماجراجویی به کارگردانی جنیفر لی و کریس باک توسط والت دیزنی منتشر شد، این انیمیشن همچنین بازخورد‌های خوبی از منتقدان دریافت کرد، این بازخورد‌ها در زمینه انیمیشن، جلوه‌های بصری، نویسندگی، موسیقی و خوانندگی‌های انیمیشن بود، همچنین این انیمیشن دارای رکورد بیشترین میزان فروش در هفته اول بین‌ انیمیشن‌ها و همچنین دومین میزان فروش کلی در بین انیمیشن‌ها را در اختیار دارد

صدا پیشگانی جذابی و محبوبی برای سری دوم این سینمایی انتخاب کرده اند دوبلور هایی نظیر کریستن بل، ایدینا منزل و جاش گاد برای کاراکترهای اصلی داستان نکته قابلی است که این انیمیشن را تبدیل بکی یکی از عنواین محبوب زمان خودش کرده است و حال دوبله فارسی در اختیار ایرانیان قرار گرفته است.

**********

دانلود رایگان انیمیشن فروزن 2 با دوبله فارسی حرفه ای

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_–_

دانلود با کیفیت 480p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 1080p

******************

پیش نمایش رسمی

 

نظرات و نقدها 1

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • حدیث
    0

    خیلی قشنگه بود بعضی جاهاش سانسور شده ولی در کل عالی بود ممنون از سایت هیوا مووی