Onward 2020

دوتا وروجک جوون که پدر خود را در کودکی شان از دست داده اند تصمیم میگیرند به سفری بروند که جادو گری را پیدا کنند تا بتواند پدرشان را برای مدت محدودی به زندگی باز گرداند تا بتوانند باهم یک روز را باشند و پدر خود را بیشتر به یاد بیاورند...

دانلود انیمیشن Onward 2020 با لینک مستقیم

دانلود انیمیشن خارجی جدید به جلو با دوبله فارسی و حجم کم

لینک دانلود نسخه دوبله فارسی اضافه شد

 

توضیحات تکمیلی انیمیشن:

یک انیمیشن جذاب و همه چی دار که به کارگردانی دن اسکانلون و تهیه کنندگی کری رای در سال 2019 ساخته شده و حال در صف اکران های 2020 قرار دارد و همچین قرار است در جشنواره مختلف اکران شود .انتظارات بسیار زیادی از انیمیشن وجود دارد چرا که فیلم نامه و خلاصه منتشر شده حسابی نزد مخاطبین و علاقه مندان به این ژانر ها محبوب شده است و آن ها را برای اکران بی قرار کرده است . میتوان گفت عوامل این سینمایی از همین ابتدا قدم اول به خوبی برداشته اند و حال فقط باید منتظر نظرات منتقدین باشند.

پس از مدت ها انتظار بالاخره شاهد اکران این ساخته پر طرفدار بودیم و پس اکران و پخش نسخه با کیفیت نیز با دوبله فارسی منتشر شد تا کاربران و مخاطبین علاقه مندان این انیمیشن بتوانند از دیدن آن لذت بیشتری ببرند , این روز ها که شاهد پخش انیمیشن های پرطرفدار زیادی با دوبله فارسی بوده ایم و انیمیشن هایی نظیر Klaus 2019 را به یاد داریم.

دانلود انیمیشن Onward 2020

دانلود انیمیشن Onward 2020

این فیلم در دنیایی جادویی قرار گرفته است که با الف ها ، ترول ها ، پری دریایی ها ، سنتورها ، جانوران ، ساتورها ، تک شاخ ها ، گنوم ها ، اسپریت ها ، اجنه ها ، جن ها ، جن ها و همه موجودات عرفانی پرجمعیت را دارد و به نوعی جذابیت زیادی رای مخاطبین کودک و نوجوان ایجاد میکند.

صدا پیشگانی نظیر chris pratt,Julia Louis-Dreyfus,Tom Holland در این انیمیشن هنرنمایی کرده اند و توانسته محیط جذابی برای انیمیشن فراهم سازند و سطح محوبیت کاراکتر ها را دو چندان کنند.

*************************************************************

دانلود رایگان انیمیشن آنوارد با دوبله فارسی

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

دانلود با کیفیت 480p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 1080p

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

نظرات و نقدها 2

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • DN
    0

    صوتشو میشه به زبان اصلی عوض کرد؟
    اگه نه لطفا زبان اصلی انیمیشن هارو قرار بدید

    1. reza
      0

      همین نسخه در دسترس است.