Spies in Disguise 2019

جاسوسان در لباس مبدل : وقتی بهترین جاسوس دنیا به کبوتر تبدیل شود ، او باید برای نجات جهان به افسر فناوری nerdy خود اعتماد کند...

دانلود انیمیشن Spies in Disguise 2019 با لینک مستقیم

دانلود انیمیشن خارجی جدید جاسوسان در لباس مبدل با زیرنویس و دوبله فارسی و حجم کم

لینک دانلود نسخه سانسور شده اضافه شد

توضیحات تکمیلی انیمیشن:

انیمیشنی متفاوت در دنیایی تخیلی این سینمایی به کارگردانی نیک برونو و همراهی تروی کوان و تهیه کنندگی پیتر چرمین در اوایل سال 2019 مراحل تولیدش را به پایان رسانده است و حال آماده اکران در اواخر ماه دسامبر خواهد بود و یکی انیمیشن هایی است که کریسمس آمریکایی هارو میتواند بسازد !. شاید بسیاری از عناوینی که در اواخر سال 2019 اکران می شوند را به توان بعنوان فیلم های خوش شانس معرفی کرد چرا که اواخر 2019 نزدیک به سال نو میلادی خواهد بود وبسیاری از مخاطبین میخواهند وقت خود را با تفریح و فیلم دیدن بگذرانند پس سینما ها هم خلوت نخواهد بود.

دانلود انیمیشن Spies in Disguise 2019

دانلود انیمیشن Spies in Disguise 2019

تاریخ دقیق این انیمیشن هم در اکران های 25 دسامبر دیده می شود و قرار است با فیلم هایی نظیر زنان کوچک همزمان اکران شود و باید دید این رقابت جذاب بین عناوین متفاوتی که قرار است کم تر از 4 روز دیگر اکران شوند به کجا خواهد رسید .نزدیک بودن کریسمس دوران اکران این فیلم ها را جذاب تر خواهد کرد و احتمالا مخاطبین بیشتری را نسبت به حالت عادی به سینما ها بکشانند.

صدا پیشگانی نظیر رشیدا جونز ، بن مندلوزن ، ربا مک کنر در این انیمیشن هنرنمایی کرده اند و توانسته محیط جذابی برای انیمیشن فراهم سازند و سطح محوبیت کاراکتر ها را دو چندان کرده اند .

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *