ی The Owl House 2020

انیمیشن سریال خانه جغد 2020 , داستان این کارتون از آنجایی اتفاق می افتد که دختری چهارده ساله به اشتباه وارد یک پرتال می شود و سر از دنیای اسرار آمیز در میاورد. او با یک جادوگر و جنگجو آشنا می شود و آن سه با هم تلاش می کنند تا موجودات شیطانی را شکست دهند...

دانلود فصل اول انیمیشن خانه جغد 2020 با دوبله فارسی

دانلود انیمیشن سریالی The Owl House 2020 با زیرنویس فارسی با لینک مستقیم

قسمت 10 دهم کارتون خانه جغد با دوبله فارسی اضافه شد

توضیحات تکمیلی این انیمیشن:

The Owl House انیمیشنی آمریکایی اثر استودیوی انیمیشن سازی دیزنی در سبک فانتزی و کمدی است که پخش آن در سال 2020 شروع شد. سازندۀ این اثر Dana Terrace است. این انیمیشن علاوه بر آمریکا در کانادا ، استرالیا و چند کشور آسیایی نیز به نمایش در آمده است. مدت زمان هر قسمت حدود 20 دقیقه است.

داستان در مورد دختری 14 ساله نام Luz Noceda است که به اشتباه وارد یک پرتال شده و به دنیای دیگر سفر می کند. آن دنیا پر از موجوداتی خارق العاده است و در همه جای آن سحر و جادو دیده می شود. او در آنجا با یک ساحر و یک جنگجوی کوچک آشنا می شود و حالا این سه در تلاشند تا آن دنیا را از موجودات خبیث و شیطانی پاک سازند…

دانلود انیمیشن the owl house 2020

دانلود انیمیشن the owl house 2020

این انیمیشن با بازخورد خوب منقدان و بینندگان همراه بوده برای مثال در سایت IMDB کاربران به این انیمیشن نمرۀ بسیار خوب 7.8 را داده اند. خانه جغد ها تا کنون یکی از بهترین انیمیشن های سال 2020 بوده و اگر سبک فانتزی مورد علاقۀ شماست دیدنش را به شما پیشنهاد می کنیم.

سازنده این اثر قبلا انیماتور انیمیشن Gravity Falls بوده که اثر بسیار مشهوری است. همین ثابت می کند او انیمیشن سازی ماهر و با تجربه بوده و کارهایش در سطح خوبی قرار دارند.

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *