دانلود برنامه اعجوبه ها

اولین برنامه تلویزیونی مهران غفوریان با نام اعجوبه ها بزودی از شبکه سه سیما پخش خواهد مضمون برنامه استعداد یابی برای کودکان و نوجونانی است که توانایی انجام کاره های غیر معمول را دارند....

دانلود برنامه اعجوبه ها با لینک مستقیم و کیفیت عالی

لینک دانلود قسمت 28 برنامه اعجوبه ها قرار گرفت

توضیحات در مورد نحوه ثبت نام اضافه شد / پخش شبکه سه

 

اخبار ساخت برنامه اعجوبه ها :

برنامه تلویزیونی جدید اعجوبه ها که به کارگردانی احسان عبدی پور و تهیه کنندگی سروش گل محمدی در سال 1398 ساخته شده و بزودی از شبکه سه سیما جمهوری اسلامی ایران پخش خواهد شد.

این برنامه قرار است با اجرای مهران غفوریان بازیگر مطرح فیلم و سریال کشور روی آنتن برود و از شبکه سه سیما پخش شود غفوریان اولین تجربه خود را در زمینه مجری گری سپری خواهد کرد ما اورا با سریال ها وفیلم های طنز محبوبی همانند ما همه با هم هستیم که اخیرا اکران آن به پایان رسیده و مورد استقبال علاقه مندان زیادی قرار گرفته است همچنین از آثار قدیمی و جذاب وی میتوان به زن بابا اشاره کرد جدید ترین سریال غفوریان همچنین با نام زوج یا فرد در نوروز 1398 پخش شد.

 

نحوه اجرا برنامه چگونه خواهد بود؟!

با توجه به مضمون برنامه که برای کشف استعداد های کودکان نوجوانان است احسان عبدی پور کارگردان این اثر قرار است نحوه ثبت نام و شرایط متفاوت این برنامه تلویزیونی را به گونه ای اعلام کند که افراد واجد شرایط بتوانند در آن هنرنمایی کنند هر چند که درباره انتخاب روش مناسب برای نحوه ثبت نام ابهام های زیادی وجود داشت اما در نهایت قرار است بزودی شرایط آن از شبکه سه سیما در پیش نمایش این برنامه اعلام شود.

دانلود برنامه اعجوبه ها

دانلود برنامه اعجوبه ها با لینک مستقیم

این برنامه میتواند پله ای برای پیشرفت فرزندان شما باشد اگر کودک شما دارای شرایط خاصی است و میتواند کارهای سخت و غیر معمول را انجام دهد یا استعداد خاصی دارد معطل نمانید و با شرکت در این برنامه موجب پیشرفت سریع فرزندتان شوید.

 

عوامل ساخت برنامه اعجوبه ها :

کارگردان : احسان عبدی پور – تهیه کننده : سروش گل محمدی – اجرا کننده: مهران غفوریان- توضیع کننده: شبکه سه سیما

پیش نمایش رسمی

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *