آقازاده

آقازاده : همه چیز از یک عشق شروع می شود وقتی عشق نا فرجام دو جوان تاثیراتی بز زندگی اطرافیانشان می گذارد..

دانلود سریال آقازاده با لینک مستقیم و کیفیت عالی

لینک دانلود قسمت سی ام 30 سریال آقا زاده به بعد از پخش اضافه خواهد شد

آخرین اخبار مربوط افزوده شد

اخبار ساخت و تولید سریال :

جدید ترین عنوان نمایش خانگی که دوران تولید بسیار جنجالی را سپری کرده است این سریال جذاب محصول سال 1399 می باشد که به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی و فیلم نامه نویسی حامد عنقا ساخته شده است.

گرفتن مجوز پخش برای سریالی با چنین عنوانی مسلما سخت خواهد بود احتمالا از نام آن متوجه خواهید شد که داستان سیر چه اتفاقاتی را به نمایش خواهد گذاشت و قرار است چه پیامد هایی را در جامعه کنونی ایران پوشش دهد , از دلایل قوت این مجموعه میتوان به حضور ستارگان نو ظهور و قدیمی تر در کناره هم اشاره کرد که زوج بسیار بی نظیری را به وجود آورده اند.

این روز ها که کم کم به پایان آثار در حال پخش نمایش خانگی نزدیک می شویم احتمالا علاقه مندان به سریال های این رسانه منتظر پخش جدید ترین عناوین می باشند علاه بر این سریال پخش ( دانلود سریال موچین ) نیز برای نمایش خانگی به تازگی تایید شده است و پیش نمایشی نیز از آن منتشر شده است که استقبال بسیاری گرمی از آن شد و حسابی نیامده سر و صدا به پا کرد.

دانلود سریال آقازاده با لینک مستقیم

دانلود سریال آقازاده با لینک مستقیم

داستان سریال حول محور زندگی دو جوان می باشد که به یک دیگر علاقه مند هستند اما هر یک از قشر های مختلف جامعه می باشند اما از آنجا که عشق بین آن ها قوی می باشد نمیخواهند هیچ چیز جلودارشان شود و همین سماجت موجب رخ دادن اتفاقاتی می باشد که بر زندگی اطرافیانشان نیز تاثیراتی خواهد گذاشت.

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *