از سرنوشت

از سرنوشت , داستان این مجموعه درباره زنی است که بعد از سال ها از زندان آزاد شده است و به محض آزادی دنبال ارزشمندترین دارایی زندگی اش یعنی پسرش میگردد.....

دانلود سریال از سرنوشت با لینک مستقیم و کیفیت عالی

آخرین اخبار از سریال افزوده شد

(قسمت آخر از فصل سوم اضافه شد)

 

اخبار ساخت و تولید سریال از سرنوشت:

از سرنوشت، سریال محبوب این روز های تلویزیون ایران است که از بهمن 1398 هر شب از شبکه دو سیما پخش می شود. کارگردانی این سریال را محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان بر عهده داشته اند. همچنین بازیگرانی نظیر پوریا پورسرخ، حبیب دهقان نسب و مائده طهماسبی در این مجموعه ایفای نقش کرده اند. مدت زمان هر قسمت حدود 40 دقیقه است.

داستان این سریال در مورد زنی به نام مه‌ لقا است. او به تازگی از زندان آزاد شده و به دنبال پسرش سهراب می گردد. سهراب به دلیل اختلال ژنتیکی دارای شش انگشت است. مه‌ لقا در پی یافتن سهراب شوهر سابقش که پدر واقعی فرزندش است را پیدا می کند. همچنین با همسر او یعنی مینا نیز دوست می شود و آنها در پیدا کردن پسرش به مه‌ لقا کمک می کنند. او می فهمد که برادرش سهراب را زمانی که کوچک بود به شخصی به نام نگهدار سپرده است…

آیا سریال از سرنوشت ارزش دیدن دارد ؟!

این سریال تا کنون بسیار طرفدار پیدا کرده و از بهترین مجموعه های زمستان 98 به حساب می آید. داستان جذاب این اخته بسیار مخاطبان را درگیر خود می کند. همچنین بازیگران نقش خود را خیلی خوب ایفا کرده اند و فیلم برداری نیز حال و هوای دهه 80 را به خوبی به بیننده منتقل می کنند. در کل این سریال از نظر فنی در سطح خوبی قرار دارد و این را از همان قسمت های اول نشان می دهد.

دانلود رایگان سریال از سرنوشت

دانلود رایگان سریال از سرنوشت

جالب است بدانید دارا حیایی، پسر امین حیایی در این سریال حضور دارد و به نوعی تبدیل به یکی از پدیده های جدید سینما و تلویزیون ایران شده است.

*****************

دانلود سریال از سرنوشت فصل سوم

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

دانلود فصل اول سریال ( قسمت های 01 تا 18 )

دانلود فصل دوم سریال ( قسمت های 19 تا 45 )

دانلود فصل سوم سریال ( قسمت های 46 تا 71 )

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *