افسانه بروسلی

افسانه بروسلی : داستان بروس لی استاد افسانه ای هنرهای رزمی که ماجرای او از هنگ بنگ تا آمریکا را تعریف می‌کند و در نهایت به مرگ تراژیک او در ۳۲ سالگی میرسد..

دانلود سریال افسانه بروسلی با دوبله فارسی و لینک مستقیم

دانلود سریال The Legend of Bruce Lee 2008 با دوبله فارسی و حجم کم

لینک های دانلود نسخه بازبینی شده قسمت اول 1 تا 42 آخر قرار گرفت

 

توضیحات کامل سریال :

سریال افسانه بروسلی یا آنگونه که در ایران معروف شده بروسلی سریالی چینی در سبک رزمی-بیوگرافی است. این سریال داستان زندگی رزمی‌کار معروف بروسلی را روایت می‌ کند.این اثر که شامل ۵۰ قسمت می شود توسط شبکه CCTV ساخته و پخش شده است، اولین پخش این سریال در تاریخ ۱۲ اکتبر ۲۰۰۸ بود. روند توسعه این اثر حدود نه ماه طول کشید و فیلم برداری این اثر در کشورهای متعددی انجام شد، از جمله کشورهایی که فیلمبرداری این اثر در آنها انجام شد می توان از چین، هنگ کنگ، ماکائو، آمریکا، ایتالیا و تایلند از جمله این کشورها بودند، بودجه ساخت این اثر ۷.۳ میلیون دلار بود.

این اثر در ایران به محوبیت بسیاری دست یافت، از آنجایی که شخصیت بروس لی در میان مردم ایران محبوبیت خاصی دارد و همچنین علاقه به رزمی کاری در بین ایرانیان موج می زند بروسلی و آثار هنری ادبی مربوط به او همیشه محبوبیت خوبی در ایران پیدا می کنند اما فقط در ایران نیست که بروسلی محبوب است،‌ ۱۴ قسمت اول این سریال رکورد تعداد مخاطب را در تلویزیون چین شکستند، ۳۰ قسمت اول این سریال رکورد میانگین تعداد بازدید کنندگان را را در شبکه CCTV شکستند و قسمت آخر این اثر نیز رکورد دار درصد مخاطب در چین است.

پخش آنلاین سریال بروسلی

پخش آنلاین سریال بروسلی

نکته جالب در مورد این مجموعه تلویزیونی این است که شانون لی دختر بروس لی وظیفه تهیه کنندگی این سریال را بر عهده داشت، همچنین رزمی کاران دیگری مانند Mark Dacascos, Ray Park, Gary Daniels, Ernest Millerو Michael Jai White نیز در سریال حضور داشتند که نقش کسانی را بازی می کردند که بروس لی در طول زندگی رزمی اش با آنها برخورد داشته است.همچنین از بازیگران حاضر در این فیلم می توان به Lee Moon-ki، Danny Chan، Michelle Lang،Ted E. Duran، Hazen MacIntyre، Wang Luoyong و Natalia Dzyublo اشاره کرد.

 

عوامل ساخت سریال:

کارگردان: Lee Moon-ki
تهیه کننده: Shanon Lee

نظرات و نقدها 1

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • مهدی
    0

    Khili khobe