بیگانه ای با من است

سریال بیگانه ای با من است، نسا کارگر یک خانواده در شیراز می باشد خانواده ای متفاوت که مشکلات متعددی حول محورش می باشد...

دانلود سریال بیگانه ای با من است با بازی مرحوم پرویز پورحسینی

دانلود سریال بیگانه ای با من است قسمت 23

پیش نمایش رسمی افزوده شد

 

توضیحاتی درباره این سریال:

پس از فصل سوم سریال تلویزیونی از سرنوشت که به تازگی از شبکه دوم سیما در قالب 25 قسمت پخش شد و به پایان رسید در نتیجه شاهد پخش مجموعه ای شدیم که از سال گذشته فیلم برداری آن آغاز شده بود و هم اکنون ده قسمت از آن پخش شده است و مورد توجه عموم مردم نیز به خوبی قرار گرفته است و روند صعودی خوبی داشته است.

این سریال در واقع قرار است در قالب دو فصل 30 قسمتی پخش شود اگرچه هنوز این احتمال این اتفاق کمی می باشد و پیش بینی میشود تعداد قسمت های آن بالای 40 ایپیزود 45 دقیقه ای باشد.

سریال بیگانه ای با من است  به نویسندگی فروغ فروهیده، کارگردانی احمد امینی و تهیه کنندگی بهروز مفید فیلمی در ژانر اجتماعی درام می باشد که حضور تعدادی از بازیگران سرشناس در آن قطعی شده است.

از جمله بازیگران این اثر می توان شبنم قلی خانی، پرویز پورحسینی، مهران رجبی، پژمان بازغی، نگار عابدی، شیوا ابراهیمی و دنیا مدنی را نام برد پورحسینی که متولد 1320 بود سرانجام در سال جاری به علت بیماری در گذشت و تمامی عوامل این مجموعه را نیز حسابی در شوک فرو برد.

دانلود سریال بیگانه ای با من است فصل اول

دانلود سریال بیگانه ای با من است فصل اول

داستان سریال درباره دختری به نام نسا می باشد که کارگر یک خانواده پولدار در شیراز می باشد خانواده ای که مشکلات زیادی در پیش روی خود می بیند این مشکلات که بیشتر حول محور پسر خانواده است بر زندگی نسا نیز تاثیر مستقیم می گذارد و موجب بروز مشکلاتی برای وی نیز می شود و در نتیجه در سرنوشت او نیز تاثیراتی میگذارد تاثیراتی که برای سرنوشت آینده زندگی او بسیار مهم می باشد حال او باید از یک چالش بسیار سخت عبور کند.

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *