در حاشیه

هومن صحرایی که پزشکی متخصص به دلیل اینکه رشته‌اش بسیار ناشناخته و کمیاب است دچار مشکلات مالی شدید و بی کاری می شود. به همین دلیل او به همراه چند پزشک دیگر تصمیم به تاسیس یک بیمارستان می گیرند...

دانلود سریال در حاشیه با لینک مستقیم و کیفیت عالی

لینک دانلود هر دو فصل سریال “در حاشیه” کامل قرار گرفت

اخبار و توضیحال کامل

 

توضیحات و معرفی کلی این سریال:

در حاشیه سریالی در سبک کمدی به کارگردانی مهران مدیری است. فصل اول این سریال در بهار 1394 و فصل دوم در زمستان همان سال به نمایش در آمد. بازیگرانی نظیر سیامک انصاری، مهران غفوریان و سید جواد رضویان که همگی جزو بهترین کمدین های تلویزیون ایران هستند در این مجموعه نقش آفرینی کرده اند.

این سریال به محض ساخت از طرف جامعه پزشکان مورد انتقاد بسیاری قرار گرفت و حتی برای مدتی توقیف شد. اما در نهایت مشکلات حل شده و این اثر مجوز پخش در شبکه 3 سیما را گرفت. اما با این حال گفته شده که بسیاری از صحنه های سریال در پخش نهایی حذف شده است.

این سریال چهارمین اثر مهران مدیری در دهه 90 شمسی است، او بعد از سال ها دوری از صدا و سینما با این مجموعه به تلویزیون برگشت.

این سریال در شانزدهمین جشن حافظ 3 نامزدی کسب کرد از جمله بهترین مجموعه و بهترین بازیگر مرد در سریال کمدی. همچنین جالب است بدانید آهنگ تیتراژ شروع یکی از آهنگ های اریک کلپتون خواننده و آهنگساز بزرگ سبک راک است و آهنگ تیتراژ پایانی اثری از موسیقیدان بزرگ دوران معاصر سباستین باخ است.

سریال در حاشیه فصل اول

دانلود سریال در حاشیه فصل اول

دانلود سریال در حاشیه فصل اول

داستان فصل از آنجا شروع می شود که هومن صحرایی که پزشک و متخصص یک رشته بسیار خاص است به دلیل اینکه رشته‌اش در ایران شناخته شده نیست به نوعی بیکار شده و با مشکلات مالی شدید رو به رو شده است. از طرفی دیگر شخصی به نام کنگر زهتاب صاحب یک بیمارستان به نام حاشیه است که 80 سال پیش ساخته شده اما هنوز تاسیس نشده است، او به همون پیشنهاد می دهد که مدیریت بیمارستان را بر عهده بگیرد و به همراه چند پزشک دیگر چرخ این بیمارستان خیریه را راه بی اندازند، اما این فقط ظاهر قضیه است و زهتاب فقط به فکر جیب خودش است…

لینک دانلود فصل اول سریال در حاشیه

( قسمت های 01 تا 26 )

****************************************

کیفیت : 480p | 720p

****************************************

سریال در حاشیه فصل دوم

دانلود سریال در حاشیه فصل دوم

دانلود سریال در حاشیه فصل دوم

در فصل دوم چهار شخصیت اصلی داستان به زندان افتاده اند (مهران مدیری در این فصل بازیگری نکرده و فقط کارگردانی را بر عهده داشته است). این بار این افراد که پزشکان موفقی بوده اند در زندان باید با خلافکار ها دست و پنجه نرم کنند. اما قضیه آنجا جالب می شود که بر اثر اتفاقاتی هومن صحرایی با یک خلافکار بسیار مشهور در زندان به نام تیمور بینابینی اشتباه گرفته می شود…

فصل دوم نیز توانست به اندازه سری اول موفق ظاهر شود و به سرعت بیننده جذب کند. تا کنون خبری از ساخت فصل سوم منتشر نشده است.

لینک دانلود فصل دوم سریال در حاشیه

( قسمت های 01 تا 27 + پشت صحنه )

****************************************

کیفیت : 480p | 720p

****************************************

عوامل ساخت:

کارگردان: مهران مدیری

سرپرست نویسندگان: امیر مهدی ژوله و خشایار الوند

موسیقی: بهرام دهقانیار

تعداد قسمت ها: فصل اول 26 و فصل دوم 27

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *