زمین گرم

زمین گرم , داستان فیلم درباره دو برادر می باشد که سال ها یک دیگر را ندیده اند در نهایت یکی از آن ها که به مرگش بسیار نزدیک است دیگری را پیدا می کند...

دانلود سریال زمین گرم با لینک مستقیم و کیفیت عالی

لینک دانلود قسمت آخر سریال زمین گرم افزوده شد

آخرین اخبار مربوط افزوده شد

اخبار ساخت و تولید سریال :

یکی از عناوین جدید و تولیدی شبکه سه سیما جمهوری اسلامی ایران این سریال محصول شهریور ماه 99 می باشد و فصل اول آن در طی 27 قسمت 45 دقیقه ای پخش شد و حضور بازیگران متفاوت و ستارگان قدیمی سینما در کنار هم موجب محبوبیت این مجموعه شد.

اگرچه داستان این سریال نیز از جمله ویژگی بارز محبوبیت آن می باشد به طوری که حتی خیلی ها معتقد بوند که این مجموعه برای نمایش خانگی نیز میتوانست مناسب باشد و محدودیت های صدا و سیما گاهی موجب انتقاد ها از آن شد و به طور کلی میتوان گفت که پس از مدت های بسیار شاهد پخش یک مجموعه با کیفیت از شبکه های سیما بودیم.

تا کنون سریال های بسیاری را از شبکه سه سیما دیده ایم که برخی از آن ها به خوبی توانسته اند محبوبیت ویژه ای را بدست آورند اما برخی دیگر نیز بسیار بی کیفیت بوده اند و انتقاد شدید مردم را در بر گرفته است موج این انتقاد موجب شده است که حال سریال های با کیفیت تری را در شبکه های سیما شاهد باشیم.

دانلود سریال زمین گرم با لینک مستقیم

دانلود سریال زمین گرم با لینک مستقیم

داستان این مجموعه تلویزیونی درباره دو برادر می باشد که اختلاف سنی کمی دارند آن ها سال های بسیار هست که یک دیگر را ندیده اند تا جایی که وقتی یکی از آن ها به مرگش نزدیک است دیگری را پیدا می کند و به نوعی به سراغ برادر کوچک تر خود می رود تا آخرین وصیت خودش را برای او بگوید این وصیت زندگی چالش برانگیزی را برای برادر کوچک تر به وجود می آورد و وی در مسیری را بسیار سخت قرار می دهد.

*****************

دانلود سریال زمین گرم با کیفیت HD

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

دانلود فصل اول سریال به طور کامل

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *