زندگی شگفت انگیز است

روزبه و سیمین که ابتدا قصد جدایی داشتند بر اثر اتفاقاتی نظرشان عوض می شود و اینبار قصد ازدواج دارد. اما هنوز به خانواده های خود اطلاع نداده اند...

دانلود سریال ایرانی زندگی شگفت انگیز است با لینک مستقیم و کیفیت عالی

لینک دانلود قسمت 7 سریال به محض انتشار اضافه خواهد شد

دانلود قسمت آخر سریال “زندگی شگفت انگیز است” است با لینک مستقیم

 

تازه ترین خبرها در مورد این سریال:

“زندگی شگفت انگیز است” سریالی ایرانی در سبک درام، کمدی و خانوادگی است که پخش آن از زمستان 1398 از شبکه 2 سیما شروع شد. کارگردانی این سریال را مجتبی چراغعلی بر عهده داشته و حمید لولایی نیز در نقش اصلی مجموعه ایفای نقش کرده است. مدت زمان هر قسمت حدود 45 دقیقه است.

داستان در مورد دختر و پسری جوان به نام های روزبه و سیمین است. این دو که ابتدا قصد جدایی داشتند بر اثر بروز اتفاقاتی دوباره به یکدیگر علاقه مند می شوند و اکنون دیگر قصد ازدواج دارند. اما روزبه با مشکلات مالی مواجه است و همین باعث شده سیمین این موضوع ازدواج را هنوز با پدر و مادرش در میان نگذارد…

دانلود سریال زندگی شگفت انگیز است

دانلود سریال زندگی شگفت انگیز است

این سریال یکی از مجموعه های کمدی خوب در چند سال اخیر است که از شبکه دو سیما پخش شده. داستان سریال در نگاه اول شاید کلیشه ای باشد اما از همان قسمت های اولیه جذابیت خود را نشان می دهد. حمید لولایی نیز مثل همیشه ستارۀ سریال است و باری دیگر هنر بازیگری خود را به رخ همگان کشیده است.

خوب است بدانید کارگردان این اثر مجتبی چراغعلی پیش از ساخت این سریال نویسندۀ سریال همسایه بوده است. او در سینما نیز به عنوان کارگردان فعالیت داشته و فیلم های ول کن دستمو و چشماتو نبند از آثار وی هستند. او از کمدی سازان خوب حال حاضر سینما و تلویزیون ایران است.

لینک های دانلود سریال زندگی شگفت انگیز است

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

قسمت 01 : کیفیت 480p

قسمت 02 : کیفیت 480p

قسمت 03 : کیفیت 480p

قسمت 04 : کیفیت 480p

قسمت 05 : کیفیت 480p

قسمت 06 : کیفیت 480p

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *