ساخت ایران 1

ساخت ایران، داستان یک دانشمند ایرانی به نام کوروش افشارجم را روایت می کند که دستگاهی اختراع کرده که می تواند مایعات کثیف را به آب آشامیدنی تبدیل کند. اما اختراعش را می دزدند...

دانلود سریال ساخت ایران 1 با لینک مستقیم و کیفیت عالی

لینک دانلود فصل اول سریال ساخت ایران با کیفیت بالا قرار گرفت

آخرین اخبار و حواشی سریال

 

اخبار ساخت سریال :

ساخت ایران سریالی ایرانی در سبک کمدی است که در سال 1390 ساخته شد و به سرعت تبدیل به سریال محبوب آن روزهای تلویزیون ایران شد. کارگردانی این سریال را محمدحسین لطیفی بر عهده داشته و امین حیایی و محمدرضا گلزار در این سریال نقش آفرینی کرده اند. این مجموعه ابتدا از شبکه نمایش و سپس از شبکه آی فیلم در 18 قسمت پخش شد.

داستان از آنجا شروع می شود که دانشمندی ایرانی که زیاد هم در کارش موفق نبوده موفق به اختراع دستگاهی می شود که می تواند مایعات کثیف را تبدیل به آب آشامیدنی کند. او که به اختراعی بزرگ دست یافته بود از پاریس تماسی دریافت می کند و ازش دعوت می شود تا در پاریس اختراع خود را به دنیا نشان دهد. اما او تصادف کرده و چمدانش را می دزدند. حال دزدان به جای او به پاریس می روند…

این سریال از آثار کمدی موفق تلویزیون ایران به شمار می رود و ستارگان بزرگی در آن نقش آفرینی کرده اند. این مجموعه در سه کشور ایران، فرانسه و لبنان فیلم برداری شده. همچنین به زبان فرانسوی نیز ترجمه شده است.

دانلود فصل اول سریال ساخت ایران

دانلود فصل اول سریال ساخت ایران

این سریال در جشنواره بین‌المللی فیلم یاس در سال 2016 توانست برنده جایزه بهترین مجموعه ویدئویی شود. روایت جذاب این سریال و فیلمبرداری این سریال در کشور های خارجی از دلایل محبوبیت این سریال است. از آنجا که شخصیت های سریال به زبان انگلیسی مسلط نیستند در آنجا صحنه های بسیار خنده داری خلق کرده اند.

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *