ساخت ایران 2

شش سال بعد از اتفاقات فصل اول، غلام در یک دوراهی قرار می گیرد، به شانگهای برود تا پسرش را نجات دهد یا اینکه به ایران برگردد و با بیتا ازدواج کند...

دانلود سریال ساخت ایران 2 با لینک مستقیم و کیفیت عالی

لینک دانلود فصل دوم سریال ساخت ایران با کیفیت بالا قرار گرفت

آخرین اخبار و حواشی سریال

 

اخبار ساخت سریال :

ساخت ایران سریالی ایرانی در سبک کمدی است. فصل اول آن در سال 1390 ساخته شد که به سرعت به محبوبیت رسید. ساخت فصل دوم آن حدود 6 سال بعد به کارگردانی سید امیر پروین حسینی و تهیه کنندگی منصور سهراب پور استارت خورد و حتی بهتر از فصل اول عمل کرد. اینبار این سریال در کشور های ایران، چین و لبنان فیلم برداری شده است.

داستان دوباره در مورد غلامحسین و جمشید (با بازی محمدرضا گلزار و امین حیایی) است. شش سال بعد از اتفاقات فصل اول، اینبار بچه ای که گفته می شود غلام پدر اوست، توسط یک باند خلافکاری گروگان گرفته می شود به دلیل آنکه آن بچه وارث یک ثروت هنگفت است. حال غلام در دوراهی قرار گرفته که برای نجات پسرش به شاهنگهای برود یا اینکه به ایران برگردد و با بیتا ازدواج کند…

محمدرضا گلزار و امین حیایی بار دیگر در این سریال قدرت بازیگری خود را به نمایش گذاشته اند و از مهمترین دلایل موفقیت این سریال به حساب می آیند.

دانلود سریال ساخت ایران فصل دوم

دانلود سریال ساخت ایران فصل دوم

این مجموعه یکی از اولین سریال هایی است که از شبکه نمایش خانگی پخش شده. فصل دوم این سریال شامل 22 قسمت است که اردیبهشت 97 تا آبان همان سال پخش می شد. همچنین آهنگ تیتراژ پایانی سریال به خوانندگی محمدرضا گلزار و سینا سرلک است.

عوامل سریال :

کارگردان: سید امیر پروین حسینی

نویسنده: امیر عربی

تهیه کنندگان: سید امیر پروین حسینی و منصور سهراب‌پور

موسیقی: آرمان موسی پور
آهنگ شروع: محمدرضا علیمردانی، اشکان کیانی و سعید شریعت

آهنگ پایانی: محمدرضا گلزار، سینا سرلک

فیلم برداری: ابراهیم غفوری

تدوین: آرش معیریان نیما و جعفری جوزانی

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *