سرگذشت

سریال اپیزودیک سرگذشت، دنباله‌ای بر مجموعه محکمین است و ماجراهایی را در مورد موضوعات اجتماعی مانند حبس در زندان، ازدواج و طلاق، مشکلات خانوادگی و موضوعات فرهنگی و اخلاقی روایت می کند...

دانلود سریال سرگذشت با لینک مستقیم و کیفیت عالی

(قسمت 34 ” آخر” به باکس دانلود اضافه شد)

 

اخبار ساخت و تولید سریال سرگذشت:

سرگذشت سریالی اپیزودیک در سبک درام و اجتماعی است که در زمستان 1398 پخش آن از شبکه یک سیما شروع شد. کارگردانی این مجموعه را سید جمال سیدحاتمی بر عهده داشته. این سریال دنباله‌ای بر سریال محکومین است که ساختۀ همین کارگردان است.

بازیگر اصلی این سریال نازنین فراهانی است که به عنوان مددکار قضایی در همۀ قسمت ها حضور دارد. تیم بازیگری این سریال بسیار بزرگ است. به طوری که حدود 500 بازیگر که البته بیشتر آنها در نقش های فرعی هستند در این سریال ایفای نقش کرده اند. با این حال بازیگران اصلی این سریال اکثرا چهره های آشنایی میان مخاطبان هستند. هر قسمت تیم بازیگری‌اش متفاوت است.

این سریال روایت گر ماجراهایی است که مربوط به مشکلات اجتماعی و خانوادگی می شود. مشکلاتی که جامعه ایرانی با آن دست و پنجه نرم می کند از جمله جرم و جنایت و حبس در زندان، اعتیاد، طلاق، مشکلات خانوادگی، اجتماعی و اقتصادی و …

دانلود سریال سرگذشت با کیفیت بالا

دانلود سریال سرگذشت با کیفیت بالا

آیا سریال سرگذشت ارزش دیدن دارد؟!

جای خالی یک سریال اپیزودیک در تلویزیون ایران حس می شد. از آنجا که موضوع این مجموعه بسیار گیرا است و بازیگران و کارگردان و سایر عوامل به نحو احسن در ساخت این سریال ایفای نقش کرده اند در نهایت این مجموعه به اثری قابل قبول تبدیل شده و به طرفداران آثار اجتماعی و جنایی به شدت پیشنهاد می شود.

خوب است بدانید این سریال در 340 لوکیشن مختلف فیلمبرداری شده. همچنین طبق منابع رسمی این سریال قرار است شامل 35 قسمت باشد که تا به امروز حدود نصف آنها پخش شده اند.

عوامل سریال :

نویسنده و کارگردان: سید جمال سیدحاتمی
تهیه کننده: بهروز مفید
آهنگساز: مسعود سخاوت دوست (تیتراژ پایانی: سالار عقیلی)

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *