شب های برره

کیانوش استقرار زاده که یک روزنامه نگار در زمان رضا شاه است به دلیل انتشار مقاله ای اعتراضی به روستایی دوردست در مرکز ایران تبعید می شود...

دانلود سریال شب های برره با لینک مستقیم و کیفیت عالی

لینک دانلود سریال “شب های برره ” با کیفیت عالی قرار گرفت

اخبار و توضیحال کامل

 

توضیحات و معرفی این سریال:

شب های برره سریالی ایرانی در سبک طنز است که در سال 1384 از شبکه سه سیما پخش شد. کارگردانی این اثر را مهران مدیری بر عهده داشته. همچنین او در کنار سیامک انصاری در نقش های اصلی این سریال هنرنمایی کرده اند. این سریال قرار بود که شامل 135 قسمت باشد اما به دستور صدا و سیما سریال در 92 قسمت پایان یافت از ادامه ساختش جلوگیری شد. مدت زمان هر قسمت حدودا چهل دقیقه است.

داستان در مورد یک روزنامه نگار به نام کیانوش استقرار زاده است. او به دلیل نوشتن یک مقالۀ اعتراضی دادگاهی شد در آخر به یکی از روستاهای مرکزی ایران به نام برره تبعید شد. او به محض رسیدن به روستا توسط مار گزیده می شود و پسر یکی از خان های روستا او را به برره میاورد و ماجراهای بسیار جالبشان از آنجا شروع می شود…

لازم به ذکر است روستای برره مکانی خیالی است و روستایی با این نام در ایران وجود ندارد.

دانلود سریال شب های برره

دانلود سریال شب های برره

شب های برره یکی از پر مخاطب ترین سریال های تاریخ تلویزیون ایران است و به نوعی محبوب ترین سریال طنزی است که تا به حال در صدا و سیما پخش شده. متاسفانه به دلیل اینکه این سریال به ایام محرم برخورد کرد مراجع قم درخواست کردند که ساخت سریال قطع شود و صدا و سیما نیز مجبور به این کار شد. به گفتۀ مدیر تولید این مجموعه بعد از این اتفاقات لوکیشن ساخت سریال به مدت سه ماه آماده بود اما در نهایت ساخت این مجموعه ادامه پیدا نکرد.

جالب است بدانید لفظ خرزو خان که مدت ها در زبان عامیانه ایرانی ها مورد استفاده قرار می گرفت برگرفته از شخصیت خیالی این سریال است که خرزو خان نام داشت.

همچنین آهنگ شروع سریال به خوانندگی مهران مدیری است.

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

لینک های دانلود سریال شب های برره قسمت اول تا آخر

*-*-*-*-*-*

برای دانلود تمامی قسمت ها کلیک نمایید

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

عوامل تهیه و ساخت:

کارگردان : مهران مدیری

سرپرست نویسندگان: پیمان قاسم خانی

آهنگساز : بهرام دهقانیار

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *