فرار از زندان Prison Break

سریال فرار از زندان Prison Break لینکل بارز به دلیل جرمی که انجام نداده راهی زندان شده و به زودی اعدام می شود. تنها امید نجات او برادرش است که قصد دارد به همان زندان آمده و دو تایی از آنجا فرار کنند...

معرفی سریال فرار از زندان Prison Break

فرار از زندان سریالی آمریکایی در سبک درام، جنایی و اکشن است که در سال 2005 توسط Paul Scheuring ساخته شد. چهار فصل اول این سریال در سال های 2005 تا 2009 ساخته شد و با تاخیری طولانی فصل پنجم آن در سال 2017 به نمایش در آمد. ساخت فصل ششم این اثر نیز تایید شده. این سریال تا کنون شامل 5 فصل است که روی هم 91 قسمت می باشند.

 

این سریال از شبکه FOX پخش می شد. داستان در مورد شخصی به نام لینکل بارز و برادرش مایکل اسکافیلد است. لینکل به اشتباه محکوم به قتل شده و در زندان به سر می برد و به زودی قرار است اعدام شود. تنها امید نجات او برادرش است. برادرش مایکل که یک مهندس معماری است نقشه ای می چیند تا برادرش را از زندان خارج کند، او میخواهد خودش را با انجام جرمی به همان زندان انداخته و به همراه برادرش از آنجا فرار کنند. این سریال از محبوب ترین سریال های خارجی در ایران به حساب می آید و به محض انتشار طرفداران بسیار زیادی در کشورمان پیدا کرد. فیلمنامۀ جذاب و تیم بازیگری ماهر از نکات مثبت این سریال به حساب می آیند.

 

این سریال به موفقیت های زیادی دست یافت. برای مثال نامزد دریافت دو جایزه بهترین سریال و بهترین بازیگر مرد در سریال درام (Wentworth Miller) در جشنوارۀ گلدن گلوب شد. در مجموع این سریال توانست بیش از 40 جایزه و نامزدی کسب کند. این مجموعه مورد تحسین منتقدان قرار گرفت، همچنین توانست در سایت IMDB نمرۀ بسیار خوب 8.3 را از طرف کاربران دریافت کند. خوب است بدانید آهنگساز این سریال رامین جوادی بوده است. آپدیت : طبق آخرین اخبار منتشر شده است این مجموعه پر طرفدار پس از اتمام فصل پنجم گمانه زنی ها مبنی بر ساخت فصل دیگری بود که پس از مدت ها بالاخره توسط سازنده ها تایید شد و قرار است بزودی شاهد پخش فصل ششم سریال فرار از زندان باشیم اگر چه برخی هم انتقادات شدیدی نسبت به ادامه دارد کردن این سریال داشته اند و عنوان کرده اند که آن روندی نزولی را خواهد داشت.

نظرات و نقدها 4

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • hooman
    0

    سلام خیلی فیلم زیبا و جزابی هست ممنون از طراحی بی نزیر سایت خوبتون

    1. Arvand
      0

      سلامت باشید (:

  • sam
    0

    sansor shode ast

    1. Arvand
      0

      بله