فوق لیسانسه ها

داستان فصل دوم این مجموعه باز هم برمی گردد به مشکلات بی شمار کاراکترهای فصل اول این سریال با این تفاوت که خواسته های متفاوت آن ها بیشتر شده و سختی های کارشان نیز افزوده شده است یکی میخواهد خارج کشور برود دیگری به فکر خانه خریدن است و....

دانلود سریال فوق لیسانسه ها با لینک مستقیم و کیفیت عالی

لینک دانلود آخرین قسمت سریال فوق لیسانسه ها قرار گرفت

پیش نمایش رسمی سریال قرار گرفت

پشت صحنه سریال افزوده شد

 

اخبار ساخت سریال فوق لیسانسه ها :

بعد از ساخت و پخش مجموعه لیسانسه ها در دی ماه 1395 حال فصل دوم آن با نام فوق لیسانسه ها به کارگردانی و نویسندگی سروش صحت و تهیه کنندگی رضا جودی تولید و بزودی از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

قسمت اول این سریال از امشب ساعت 20:45 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد و ظاهر سایر قسمت ها هم هرشب در همین ساعت روی آنتن خواهد رفت فصل دوم این مجموعه تلویزیونی در قالب 50 قسمت 40 دقیقه ای ساخته شده است و قرار است 30 قسمت آن را تا پایان سال جاری پخش کنند و 20 قسمت دیگر را تا قبل از پایان ماه رمضان 1399  پخش کنند ظاهر در ایام عید تا مدتی این سریال پخش نخواهد شد و دلیل این وقفه سریال های ایام عید بوده است.

آیا فوق لیسانسه ها از فصل اول آن بهتر خواهد بود؟!

علارقم استقبال خوب مخاطبین از فصل اول این مجموعه که با نام لیسانسه ها از شبکه سه سیما پخش شد اما بازهم عده ای از روند آن انتقاد هایی داشتند و انتظارات زیادی از آن داشتند هرچند پایان فصل اول ظاهر برای خیلی از علاقه مندان خوب بوده است حال مخاطبین منتظرند تا نحوه داستان پردازی در فصل دوم را ببینند ظاهرا مضمون این فصل هم همانند سری پیش هست اما سازندگان سعی کرده اند نقاط ضعف را برطرف کنند.

دانلود سریال فوق لیسانسه ها

دانلود سریال فوق لیسانسه ها با لینک مستقیم

ایفای نقش بازیگرانی نظیر امیرحسین رستمی، هوتن شکیبا، امیر کاظمی، متین ستوده، رویا میرعلمی، کاظم سیاحی، سیاوش چراغی پور، عزت الله مهرآوران، و …. که اکثرا در فصل اول هم بوده اند محوبیت سری جدید این مجموعه را بالا برده است و انتظارات را دو چندان علارقم این که سریال های زیادی دیده ایم که بعد از ساخت ادامه آن ها کلا عوامل آن تغیر کرده و اکثر جذابیت کار را گرفته است.

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *