قورباغه

قورباغه : داستان این سریال درباره چند جوان است که کم کم در زندگی خود محدودیت هارا احساس میکنند و دنیارا برای خودشان کوچک می بینند میخواهند جلوتر بروند اما تا کجا ؟!

دانلود سریال قورباغه با لینک مستقیم و کیفیت عالی

لینک دانلود قسمت 15 سریال قورباغه بعد از پخش اضافه خواهد شد

قسمت 14 قرار گرفت

 

اخبار ساخت و تولید سریال :

یک سریال محیج و کاملا متفاوت با آنچه تا به حال در شبکه های نمایش خانگی دیده اید . سریالی که هنوز ساخته نشده کلی شایع و حرف و حدیث پشت سرش وجود دارد و انتظارات را از آن بسیار بالا برده است . این سریال به کارگردانی هومن سیدی یکی بازیگران محبوب سینما ایران در حال ساخت می باشد .وی اولین اثر حرفه ای خودرا روانه شبکه نمایش خانگی خواهد کرد.

همون سیدی که که اعلام هم کرده بود که دیگر در شبکه های نمایش خانگی حداقل در هیچ سریال یا فیلمی بازی نخواهد کرد اینبار بایک حرکت غیر قابل پیش بینی سریال خودش را می سازد . کم تر کسی انتظار داشت او به این زودی پا به عرصه کارگردانی برای این شبکه بگذارد. علا رقم این که مراحل ابتدایی تولید این سریال به پایان رسیده اما گفته می شود تدوین نهایی در اوایل سال آینده آماده خواهد شد و باید منتظر پخش آن در سال 1399 باشیم.

حاشیه ها و اخبار جالب!

اگر نگاه کلی به معدود آثار سیدی بیندازیم ساخته های قابل قبولی را روانه نمایشگرها کرده است و همین موضوع انتظارات مخاطبین از ساخته جدید وی نیامده بالا برده است . همچنین انتخاب مجموعه ای از بازیگران محبوب این روزهای سینما ایران بر جذابیت این سریال افزوده است و علاقه مندان زیادی را مجاب کرده که پیگیر اخبار جدید آن باشند .

 

آخرین اخبار : کاربران عزیز توجه داشته باشید که دانلود رایگان سریال قورباغه به هیچ عنوان منتشر نخواهد شد

دانلود سریال قورباغه با لینک مستقیم

دانلود سریال قورباغه با لینک مستقیم

بهتر است بپردازیم به معرفی نام بازیگران محبوب این سریال در این ساخته جدید هنرمندانی همچون سحر دولتشاهی,صابر ابر,فرشته حسینی,نوید پورفرج,نوید محمدزاده,هومن سیدی,نوید محمد زاده، سحر دولتشاهی، صابر ابر، فرشته حسینی، نوید پور فرج و خود هومن سیدی نیز به عنوان کاراکترهای تاثیر گذار داستان ایفای نقش کرده اند.

این سریال جذاب را همچنین میتوان به عنوان چهارمین همکاری همون سیدی و نوید محمد زاده دانست . بنابراین از این رو که بازیگرانی مانند آن ها و صابر ابر در این سریال به ایفای نقش می‌ پردازند می توان انتظار داشت که این ساخته با محبوبیت قابل توجهی رو به رو شود، تجربه نشان داده که استفاده از بازیگران سینمایی در سریال ها غالبا خوب جواب داده و معجون دلنشینی را به وجود می‌ آورد. یکی از نکته های جالب این سریال این است که بعضی از قسمت های آن در خارج از کشور فیلم برداری شده اند و این نشان‌دهنده بودجه بزرگ پست سریال است که نوید یک سریال خوب را به ما می دهد.

نظرات و نقدها 1

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • وحید
    0

    عالیه