مختارنامه

استان پنج سال بعد از حماسۀ عاشورا روایت می شود و در مورد شخصی به نام مختار ثقفی است. او چهارمین رهبر مسلمانان است که با یزید در حال مقابله هستند...

دانلود سریال مختارنامه با لینک مستقیم و کیفیت عالی

لینک دانلود سریال “مختارنامه ” با کیفیت عالی قرار گرفت

اخبار و توضیحات کامل

 

توضیحات و معرفی این سریال:

مختارنامه سریالی ایرانی در سبک درام، تاریخی و بیوگرافی است که پخش آن از مهر 1389 از شبکه یک سیما شروع شد. کارگردانی این سریال را داوود میرباقری بر عهده داشته و بازیگرانی نظیر فریبرز عرب نیا، مهدی فخیم زاده و فرهاد اصلانی در این اثر ایفای نقش کرده اند. این سریال شامل 40 قیمت است که مدت زمان هر کدام حدودا یک ساعت است.

داستان پنج سال بعد از حماسۀ عاشورا روایت می شود و در مورد شخصی به نام مختار ثقفی است. او چهارمین رهبر مسلمانان برای خونخواهی شهدای کربلا است و این مجموعه زندگی و ماجراهای او را به تصویر می کشد…

در پخش نهایی بسیاری از صحنه های سریال به دلیل خشونت بالا از جمله سر های بریده شده حذف شدند.

دانلود سریال مختارنامه

دانلود سریال مختارنامه

این سریال چه در ایران و چه در خارج از ایران مورد تحسین قرار گرفت. این سریال در سایت IMDB از طرف کاربران نمرۀ بسیار خوب 7.6 را کسب کرده و در ایران نیز یکی از بهترین ها و محبوب ترین مجموعه های تاریخ صدا و سیما است. این سریال علاوه بر زبان اصلی اش فارسی، به زبان عربی هم دوبله شده است.

کارگردان این اثر داوود میرباقری، پیش از این سریال تاریخی – مذهبی امام علی را نیز ساخته بود که آن هم مانند مختار نامه یکی از پر هزینه ترین و تاثیرگذار ترین سریال های ایرانی به شمار می رود.

این سریال در بیش از ده شهر ایران از جمله تهران، قزوین، آبادان و ورامین فیلم برداری شده است.

*************************************************************

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

لینک های دانلود سریال مختارنامه تمامی قسمت ها


برای دانلود تمامی قسمت ها کلیک نمایید

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *