مرد دو هزار چهره

مرد دوهزار چهره ، مسعود شصتچی بعد از جعل هویت و دادگاهی شدنش به شش ماه حبس محکوم شد. بعد از اتمام حبس او به خانه اش بر میگردد اما دوباره بدشانسی های او شروع می شوند...

دانلود سریال مرد دو هزار چهره با لینک مستقیم و کیفیت عالی

دانلود سریال ایرانی مرد دو هزار چهره قسمت اول تا آخر  ( پخش مجدد از شبکه 3 )

اخبار و توضیحال کامل همراه پخش آنلاین تمام قسمت ها

 

توضیحات و معرفی این سریال:

بعد از موفقیت فصل اول این سریال فصل دوم نیز با نام مرد دو هزار چهره ساخته شده. اینبار هم نیز کارگردانی این سریال را مهران مدیری بر عهده داشته و در کنار او بازیگرانی نظیر سیامک انصاری، برزو ارجمند و سحر زکریا ایفای نقش کرده اند. این مجموعه هم در 13 قسمت در نوروز 1388 از شبکه سه سیما پخش شد. مسعود شصتچی اینبار نیز با افراد دیگر از جمله یک خلبان، مربی فوتبال و حتی خود مهران مدیری اشتباه گرفته می شود.

داستان در ادامۀ فصل اول جریان دارد. مسعود شصتچی به دلیل جعل هویت به 6 ماه حبس محکوم شده بود و حالا به خانه برگشته. او متوجه می شود که نامزدش سحر به اجبار پدرش با رئیس پا به سن گذاشتۀ اداره ثبت احوال ازدواج کرده اما هنوز به مسعود علاقه دارد. بدشانسی های مسعود همچنان ادامه دارند…

دانلود سریال مرد دو هزار چهره

دانلود سریال مرد دو هزار چهره

این سریال تنها یک بار از شبکه سه پخش شد و به دلایلی نام معلوم اجازه پخش مجدد به این اثر داده نشده. همین ها باعث شده مرد دو هزار چهره به اندازه فصل اولش بیننده و مخاطب نداشته باشد. با این حال باز هم به اندازۀ فصل اولش جذاب و دیدنی است. از نکات مهم و بسیار جالب سریال پایان آن است که شصتچی به روستای برره تبعید می شود.

علارغم حواشی زیاد این مجموعه، طنز خاص و سطح بالای مهران مدیری این سریال را به یکی از با ارزش ترین آثار طنز تلویزیون ایران تبدیل کرده.

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

لینک های دانلود سریال مرد دو هزار چهره


قسمت 01 : کیفیت 480p

قسمت 02 : کیفیت 480p

قسمت 03 : کیفیت 480p

قسمت 04 : کیفیت 480p

قسمت 05 : کیفیت 480p

قسمت 06 : کیفیت 480p

قسمت 07 : کیفیت 480p

قسمت 08 : کیفیت 480p

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

عوامل تهیه و ساخت:

کارگردان: مهران مدیری
نویسندگان: مهراب قاسم خانی ، خشایار الوند ، امیر مهدی ژوله

نظرات و نقدها 2

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • علی صامتی
    0

    ممنون که زحمت میکشید

    1. Arvand
      0

      سلامت باشید