نجلا

نجلا , داستان سریال در سال 1358 اتفاق می افتد جایی که بخشی دیگری از جنگ را با روایتی متفاوت خواهید دید عشق در دوران ناامنی و اوج بی قانونی قول و قرارهایی که اکثر آن ها عملی نمی شوند...

دانلود سریال نجلا با لینک مستقیم پخش از شبکه سوم سیما

لینک دانلود قسمت پایانی سریال نجلا افزوده شد

پیش نمایش رسمی اضافه شد

توضیحات سریال :

عنوانی حماسی و مناسبتی اینبار از گروه تولید شبکه سوم سیما این مجموعه ها محصول سال 1399 می باشد و تا الان که سه قسمت از آن نیز پخش شده است سکانس های پایانی آن نیز در خوزستان در حال فیلم برداری می باشد و عوامل مجموعه در سخت ترین حالت به دنبال پایان دادن به کار خود می باشند.

این مجموعه تلویزیونی که از ابتدای اربعین حسینی نیز از آنتن شبکه سوم سیما پخش شد به کارگردانی خیر الله تقیانی‌ پور ساخته شده است همچنین مهدی حمزه، سید حسین امیرجهانی و هادی قربانی نیز نویسندگان این سریال بوده اند و هرکدام در بخشی از قسمت ها نقش خود را ایفا کرده اند.

خط زمانی این سریال هم در سال 58 می باشد و بیشتر مشکلات مردم و جوانان در آن دوران را نیز به تصویر می کشاند مشکلاتی گاهی بسیار دردناک هستند و بسیاری از مردم را از زندگی خود ناامید کرده است , این مجموعه که داستانی بسیار متفاوت به نمایش می گذرد میتواند انتخاب بسیاری مناسبی برایتان در این دوران باشد .

دانلود سریال نجلا با لینک مستقیم

دانلود سریال نجلا با لینک مستقیم

داستانی عاشقانه در دورانی بسیار سخت در اوج ناامنی سال 58 و مشکلات متفاوت مردم در آن زمان دختری با پسری عاشق قول و قرار خود را می گذارند قول و قراری که برای عمل کردن به آن هر کدام سختی های بسیاری را تجربه می کنند و چالش های بزرگی را بر سر راهشان می بینند در این بین ناامنی های کشور نیز بر مشکلات دامن زده است و کمی عمل کردن به وعده ها را سخت تر کرده است اما همیشه در هر جایی که یک سوی امیدی وجود خواهد داشت.

نظرات و نقدها 1

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • بهزاد
    1

    سایت خوبی هست ممنون