ویلای من

ویلای من , داستان این مجموعه درباره یک فرد با سن بالا می باشد که دکترا جوابش کرده اند و قرار است بزودی از دنیا برود اما....

دانلود سریال ویلای من قسمت اول تا آخر با لینک مستقیم

دانلود رایگان سریال ویلای من قسمت 1 تا 40 با کیفیت عالی اضافه شد

پیش نمایش رسمی قرار گرفت

اطلاعاتی درباره سریال: 

سریالی پر محتوا و دارای طنزی اجتماعی که مصحول سال 1392 ایران می باشد و به کارگردانی تهیه کنندگی مهران مدیری و نویسندگی تیم همیشگی اش یعنی امیرمهدی ژوله, خشایار الوند ساخته شده است این سریال در قالب 20 مجموعه دو قسمتی پخش شد و استقبال بسیار خوبی از آن به عمل آمد.

همه ما مهران مدیری و آثار ارزشمند او را دیده ایم آثاری که اغلب در قالب طنز ساخته شده اند و معمولا پیامی بسیار پرحتوا داشته اند سریال هایی که قالبا داستان هایی مجزا دارند و کاراکترهای جذابی معمولا در اکثر کارهای مدیری دیده می شوند همه اینها ثابت می کند که ساخته های وی کاملا برنامه ریزی شده است و همواره تیم خودش را برای تولیدات خود دارد و اکثرا سعی کرده در قالب طنز برخی مشکلات اجتماعی مردم را به تصویر بکشاند.

از محبوب ترین و جدید فیلم هایی که مهران مدیری در آن بازی کرده است میتوان به ( دانلود فیلم رحمان 1400 ) اشاره کرد که ستارگان زیادی در آن هنرنمایی کرده اند و ازجمله این که در آن شاهد اولین حضور مشترک مدیری و گلزار در یک قاب فیلم می باشیم.

دانلود رایگان سریال ویلای من

دانلود رایگان سریال ویلای من

وقتی پیر مرد 90 ساله متوجه می شود که دیگر زمان زیادی برای زندگی ندارد تصمیمات عجیبی میگیرد که بر اطرافیانش نیز تاثیر گذاشته است چرا که وی ازدواج نکرده است و همه بردارانش نیز فوت کرده اند بنابراین وارثی ندارد پس وکیلش سعی میکند تا وارث حقیقی اش را پیدا کند.

لینک های دانلود فصل اول سریال ویلای من قسمت 01 تا 40

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

برای دانلود قسمت 01 تا 10 کلیک نمایید

برای دانلود قسمت 11 تا 20 کلیک نمایید

برای دانلود قسمت 21 تا 30 کلیک نمایید

برای دانلود قسمت 31 تا 40 کلیک نمایید

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *