دو دوست

دو دوست : داستان این سریال جذاب درباره سرنوشت متفاوت دو مرد است که از کودمی جایشان با هم عوض میشد .یکی که فقیر بود وارد خانواده اشرافی میشود و دیگری که اشرافی بود وارد محیط فقیر می شود ....

دانلود سریال دو دوست با دوبله فارسی و لینک مستقیم

دانلود سریال کره ای The Duo 2011 با دوبله فارسی و کیفیت عالی

لینک های دانلود نسخه بازبینی شده قسمت اول تا آخر قرار گرفت

 

توضیحات کامل سریال :

دو دوست یا با اسم دیگر آن دوستان یک سریال تاریخی-درام-کمدی-غم انگیز-اکشن کره ای است که از شبکه MBC از ۷ فوریه ۲۰۱۱ تا ۲۴ می ۲۰۱۱ دوشنبه ها و سه شنبه ها پخش می شد، این سریال شامل ۳۲ قسمت می شد.

فیلمبرداری این سریال در استان گیونگی-دو انجام شده است، موضوع اصلی به این می پردازد که چگونه اختلاف طبقاتی و یا به اصطلاح کلاس خانوادگی سرنوشت و زندگی انسان‌ ها را تغییر می دهد، داستان این سریال در مورد این است که دو مرد زندگی یک دیگر را از بدو تولد زندگی می کنند، فرزند یکی از اشراف زاده در یک خانواده سطح پایین زندگی کرده و فرزند همان خانواده با خانواده اشرافی زندگی می کند و آنها زمانی به هم برخورد می کنند که هردویشان عاشق یک زد می شوند.

پخش آنلاین سریال دو دوست با کیفیت بالا

پخش آنلاین سریال دو دوست با کیفیت بالا

این سریال همانند سریال های کره ای دیگر در ایران محبوبیت زیادی پیدا کرد و توانست تماشاگران زیادی را جذب خود کند، این سریال برای اولین بار در شبکه ۲ ایران برای مخاطبین پخش شد، این سریال توانست بینندگان زیادی در بین قشر جوان و علی الخصوص میانسال پیدا کند و شبانه مردم زیادی را به پای تلویزیون می کشید.

از جمله بازیگران این سریال می توان به چونگ جونگ میونگ، نو یانگ هک، لی سانگ یون ، چوی وو-شیک، هان جی هی، جین سه یون،‌ سئو هیون جین، لی سان یونگ، لی مون سیک، جونگ کیونگ هو اشاره کرد.

این اثر همچنین توسط شبکه دو سیما و به سرپرسی افشین ذی‌نوری به زبان فارسی دوبله شد، از دوبلور های این سریال می توان افشین ذی‌نوری، امیر صمصامی، حسین عرفانی، نرگس فولادوند، پرویز ربیعی،تورج مهرزادیان، اکبر منانی، عباس نباتی، ظفر گرایی، شوکت السادات حجت را نام برد.

 

عوامل ساخت سریال:

کارگردان: Im Tae-woo
نویسنده: Kim Woon-kyung

نظرات و نقدها 6

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • Taha Khalaji
    0

    سلام خواهشن بعد عضویت فیلم را زود دریافت کنم

  • حمید
    0

    سلام من می‌خوام سریال ها رو نگاه کنم باز نمیشه آیا من باید ثبت نام کنم آن اینجا که برای ثبت نام چیزی نداره میشه راهنمای کنید .

    1. Arvand
      0

      سلام
      نیاز به ثبت نام نیست و مشکلی هم مشاهده نشده
      میتونید انلاین ببینید یا دانلود کنید
      تمام محتوای سایت رایگانه

  • حمیدرضا
    0

    بایدمدتی ازبرنامه ها استفاده کنم بعدنظربدم

  • Fhdjuh
    0

    چرا باز نمیشه

    1. reza
      0

      موردی نداشت.