گاندو 2

گاندو 2 : چند هفته ای است که ساخت فصل دوم این مجموعه تلوزیونی محبوب توسط عوامل آن تایید شده است .....

دانلود سریال گاندو 2 با لینک مستقیم و کیفیت عالی

لینک دانلود قسمت آخر سریال گاندو 2 اضافه شد

آخرین اخبار مربوط افزوده شد

 

اخبار ساخت و تولید سریال :

بعد از سال ها بالاخره یک سریال اکشن و جنایی کم نقص آن هم با محوریتی سیاسی از شبکه سوم سیما جمهوری اسلامی ایران روی آنتن رفت و توانست محبوبیت بسیاری را نزد مخاطبین بدست آورد و تبدیل به یکی از خوش ساخت ترین اکشن های اجتماعی روزه ایران شد و بسیاری از علاقه مندان به این گونه را میخکوب نمایشگر کرده بود.اما خبر خوش برای طرفداران این مجموعه تلویزیونی تایید فصل دوم آن است که توسط عواملش در آخرین مصاحبه های انجام شده صورت گرفت.

فصل اول این سریال پر طرفدار به کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی مجتبی امینی در سال 1397 ساخت شده و در نهایت از اوایل سال جاری شروع به پخش کرد و در قالب 30 قسمت 40 دقیقه ای به پایان رسید . سری اول این مجموعه در رابطه با یک تحول سیاسی است و اتفاقات پشت پرده سیاست ایران و آمریکا را به تصویر میکشاند .دارای جلوه های ویژه بسیار خوبی بوده است.

موضوع فصل دوم سریال!

تا کنون موضوع و یا خلاصه مشخصی از سوی عوامل این سریال منتشر نشده است هرچند شایعه شده است که سری جدید این مجموعه درباره دیگر مشکلات داخلی کشور ایران است و مسلما بر اساس اتفاقا واقعی که در داخل کشور افتاده است می باشد. همانطور که نویسنده فصل اول تایید کرد که اکثر داستان آن برگرفته از واقعیت است و هیچ گونه تفاوت و تداخل تاثیر گذاری در آن وجود نداشته است و کاملا داستانی واقعی را به نمایش گذاشته اند.

دانلود سریال گاندو 2 با لینک مستقیم

دانلود سریال گاندو 2 با لینک مستقیم

به نقل از عوامل بازیگران جدید به فصل دوم اضافه خواهند شد اما هنوز نام آن ها منتشر نشده است و اما نکته ای که مشخص است ایفای نقش برخی بازیگران اصلی فصل اول می باشد بازیگرانی نظیر داریوش فرهنگ,وحید رهبانی , پیام دهکردی در فصل 2 سریال ایفای نقش خواهند کرد.

 

عوامل فصل دوم سریال گاندو :

  • کارگردان : هادی مقدم دوست
  • تهیه کننده : جواد افشار
  • نویسنده : آرش قادری
  • سایر عوامل بزودی…

نظرات و نقدها 2

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • محمدامين
    0

    بقیه ی این رو هم با نون خ 3 و نوروز رنگی قرار بدید خیلی ممنون الحق والانصاف عالی هستید بزارید این پیامم بیاد

  • محمدامين
    0

    سلام قسمت های بعدی رو هم سریعتر قرار میدید ممنون