گیله وا

گیله وا مجموعه تلویزیونی با مضمون اجتماعی که در قالب تاریخ 100 سال پیش ایران مشکلات مردم آن زمان را و نحوه روابط آن را به تصویر می کشاند اما حول محور داستان برروی یک زن و مشکلاتش متمرکز است...

دانلود سریال گیله وا با لینک مستقیم و کیفیت عالی

لینک دانلود قسمت 1 تا 7 سریال گیله وا افزوده شد.

تصاویری از سریال اضافه شد

 

اخبار ساخت سریال گیله وا :

گیله وا نام مینی سریالی تاریخی و متفاوت که به کارگردانی و نویسندگی اردلان عاشوری و تهیه کنندگی امیر بنان در 1398 تولید و شهریور همین سال از شبکه سه سیما سیما پخش شده است.

نام عوامل سازنده این سریال را کم تر شنیده ایم با این حال توانسته اند با سازه ای مناسب مجموعه ای کوتاه و قابلی را روی آنتن معرفی کنند نکته جالب دیگر راجب این مجموعه شرایط پخش آن بوده است چرا که ظاهرا قرار بوده این مینی سریال از شبکه یک پخش شود همچنین گمانه زنی ها راجب پخش آن از شبکه سه سیما جمهوری اسلامی نیز بود اما در نهایت تصمیم گرفته شد از شبکه افق پخش شود با این همه درگیری برسر پخش آن در آخر از 9 آبان 98 هرشب از شبکه سوم سیما پخش شد.

آیا سریال کوتاه گیله وا ارزش دیدن دارد؟!

کاملا طبیعی است که درباره دیدن این در شک باشید اما ظاهرا داستان پردازی و موضوع متفاوت این مجموعه انتخاب را راحت کرده است هم چنین از نقاط قوت آن میتوان به کوتاهی آن نیز اشاره کرد چرا این مجموعه در هفت قسمت پخش و به پایان رسیده است و مشخص است بدون هیچ گونه تکرار اضافی داستان را پیش برده اند و پیام خود را در همین هفت قسمت رسانده است.

دانلود سریال گیله وا

دانلود سریال گیله وا با لینک مستقیم

شاید برخی هم گمان کنند چون این سریال کوتاه بوده است داستان را ناقص ول کرده است اما مشخص است فصل اول گیله وا کاملا رو برنامه ساخته شده و ظاهرا پایان آن کامل بوده و همچنین با این وجود بیننده را برای فصل دوم آن بی قرار می کند.

 

عوامل ساخت سریال گیله وا :

کارگردان : اردلان عاشوری – تهیه کننده : امیر بنان – نویسنده :اردلان عاشوری – موسیقی: بهزاد عبدی- فیلم برداری: پیام عزیزی توضیع کننده: سازمان هنری رسانه‌ای اوج

پیش نمایش رسمی

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *