بیگانه The Outsider 2020

بیگانه ، پسربچه ای به بدترین شکل به قتل رسیده و طبق مدارک و شواهد، شخص مظنون به قتل همزمان در دو مکان دیده شده است. هیچکس نمیداند حقیقت از چه قرار است...

دانلود سریال The Outsider 2020 فصل اول با زیرنویس فارسی

دانلود سریال بیگانه فصل اول قسمت پنجم 5 با تمام کیفیت ها قرار گرفت

(نسخه زبازبینی شده و سانسور تمام قسمت ها اضافه شد)

 

توضیحات سریال :

The Outsider یا به فارسی بیگانه سریالی آمریکایی در سبک درام، جنایی، ترسناک و معمایی است که در سال 2020 از شبکه HBO پخش شد. ساخت این مجموعه را Richard Price بر عهده داشته و بازیگرانی نظیر Ben Mendelsohn, Bill Camp و Cynthia Erivo در این سریال نقش آفرینی کرده اند. این سریال شامل 10 قسمت 60 دقیقه ای است.

خوب است بدانید این سریالی اقتباسی از رمانی با همین نام نوشتۀ نویسندۀ معروف رمان های ترسناک استیون کینگ است.

داستان از آنجا شروع می شود که یک پسربچه به طرزی وحشتناک به قتل می رسد و پلیس با مدارک به دست آمده قاتل را پیدا می کند، اما مدتی بعد مدارکی متناقض نیز پیدا می شوند، طبق شواهد شخصی که مظنون به قتل بوده و هیچوقت به قتل بچه اعتراف نکرده همزمان در دو مکان دیده شده است…

دانلود سریال بیگانه The Outsider 2020

دانلود سریال بیگانه The Outsider 2020

این سریال یکی از بهترین سریال های سال 2020 بوده و یکی از بهترین مجموعه های جنایی چند سال اخیر به حساب می آید. طبق آمار سایت راتن تومیتوز 81 درصد منتقدان نظری مثبت نسبت به این سریال داشته اند. همچنین این اثر در سایت IMDB از طرف کاربران نمرۀ بسیار خوب 8.2 را دریافت کرده است.

از نکات مثبت سریال داستان بسیار درگیر کننده و جذاب، بازی سطح بالای بازیگران اصلی، موسیقی و فیلمبرداری عالی اش است. اگر به دنبال یک سریال جنایی – کارآگاهی سطح بالا هستید بیگانه یکی از بهترین انتخاب های پیش رویتان است.

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *