آبادان یازده 60

آبادان یازده ۶۰  به کارگردانی مهرداد خوشبخت و تهیه کنندگی حسن کلامی برگی تازه از اتفاقات دفاع مقدس است که اکسی به آن نپرداخته است. حسن کلامی گفت: در این فیلم بخشهایی را تصویر کرده‌ایم که قبلتر در سینما دیده نشده است.

دانلود فیلم آبادان یازده 60 با لینک مستقیم و پخش آنلاین

دانلود فیلم ایرانی ” آبادان یازده 60″ ، کیفیت عالی و حجم کم ، رایگان

لینک دانلود پس از اکران در جشنواره فیلم فجر اضافه خواهد شد

 

توضیحاتی درباره این فیلم سینمایی:

فیلم آبادان یازده 60 فیلمبرداری خود را به پایان رسانده و آماده اکران در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر می باشد. این فیلم به تهیه کندگی حسن کلامی، کارگردانی و نویسندگی مهرداد خوشبخت روایتی از دفاع مقدس و دوران جنگ تحمیلی می باشد. لوکیشن های این فیلم در شهر آبادان فیلبرداری شد وآقای کلامی گفت ما کار خود را محکم انجام دادیم با اینکه بر اثر بارندگی و سیل چند روزی کار تعطیل شد و لوکیشن ما را آب برد، ما کار فیلمبردای را ادامه دادیم و به انتها رساندیم.

دانلود فیلم ایرانی آبادان یازده 60

دانلود فیلم ایرانی آبادان یازده 60

حسن کلامی درباره این فیلم گفت: من درباره کیفیت «آبادان یازده ۶۰» سعی می‌کنم تا قبل از نمایش آن حرفی نزنم که قضاوت پیش‌دستانه نکرده باشم؛ اما امیدوارم هم داوران، هم مردم و نیز منتقدین آن را با دقت ببینند و نظر بدهند. اینکه از الان بگویم قطعا جایزه می‎گیرد و غیره؛ مدنظرم نیست. وارد این مباحث هم نمی‌شوم. فیلمی است که روی آن کار شده  و برای ساختش زحمت کشیده‌ایم.«آبادان یازده ۶۰»  برگی تازه از اتفاقات دفاع مقدس است که اتفاقا کسی به آن نپرداخته است. در این فیلم بخش‎هایی را تصویر کرده‌ایم که قبل تر در سینما دیده نشده است. فیلم‌های جنگی ما عمدتا شکل میدانی دارند اما در پشت جبهه‌های دفاع مقدس کسانی بوده‌اند که کمتر از آنان خبری داریم. ما روی بخشی از این ماجرا و روی رادیو آبادان کار کرده‌ایم که به زمان شروع جنگ تحمیلی برمی‌گردد.

عوامل این فیلم:

تهیه کننده: حسن کلامی

نویسنده و کارگردان: مهرداد خوشبخت

بازیگران: علیرضا کمالی، حسن معجونی، شبنم گودرزی، حمیدرضا محمدی ، نادر سلیمانی، ویدا جوان، یاسین مسعودی، رضا مسعودی، افشین طایی و وحید کرمانی

مدیر فیلمبرداری: مهدی جعفری

مدیر هنری: عبدالحمید قدیریان

مدیر تولید: رحمت عبدالله‌زاده

مدیر صدابرداری: جهانگیر میرشکاری

چهره پرداز: محمود دهقانی

مدیر برنامه‌ریزی و  و سرپرست گروه کارگردانی: امیرشهاب اسماعیلی

طراح صحنه: جعفر محمدشاهی

طراح لباس: زهرا صمدی

تدوین: سهراب خسروی

جلوه‌های ویژه بصری: جواد مطوری

جلوه‌های ویژه میدانی: محسن روزبهانی

آهنگساز: بهزاد عبدی

منشی صحنه: ساناز فراهانی

عکاس: علی نیک‌رفتار

فیلمبردار پشت صحنه: رضا رشیدی‌فر

مدیر تدارکات: حسن حیدرزاده

 

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *