آزاد به قید شرط

آزاد به قید شرط , داستان فیلم درباره مردی است که پس از گذراندن 10 سال حبس به قید شرط آزاد می شود و باید حال تمام تلاشش را بکند تا جامعه ای که کلی درگیری وجود دارد کوچک ترین مشکلی به وجود نیاورد اما آیا همه چیز انقدر ساده است ؟!

دانلود فیلم آزاد به قید شرط با لینک مستقیم

لینک دانلود فیلم ایرانی ” آزاد به قید شرط ” با کیفیت عالی

اخبار و توضیحات تکمیلی

 

درباره این فیلم سینمایی:

عنوانی اجتماعی محصول ایران که در سال 1395 به کارگردانی و تهیه کنندگی حسین شهابی ساخته و منتشر شد نویسندگی این ساخته را نیز خود حسین شهابی انجام داده است , این اثر که در سال 1395 آماده اکران بود اما به دلیل شلوغی صف اکران آن به تقریبا یک سال بعد موکول شد و سرانجام در تاریخ 26 مهرماه 1396 در اکثر سینماهای کشور به اکران در آمد.

اولین اکران عمومی این ساخته در جشنواره بین ‌المللی فیلم کمبریج انگلستان با حضور کارگردان وبرخی ستارگان نقش های اصلی فیلم انجام شد که بازتاب بسیار موفقی را در بر داشت و برای اولین قدم توانست وجه بسیار خوبی را از این ساخته نمایان سازد .امیر جعفری بازیگر نقش اصلی فیلم که از وی آثار درخشان زیادی را دیده ایم و جدید ترین ساخته منتشر شده از او نیز ( دانلود فیلم اکسیدان ) می باشد در حال هنرنمایی در چند عنوان متفاوت دیگر نیز می باشد که هنوز اخبار دقیقی از تاریخ انتشار آن ها به دست نرسیده است.

دانلود فیلم آزاد به قید شرط با لینک مستقیم

دانلود فیلم آزاد به قید شرط با لینک مستقیم

نکته جالب راجب این ساخته اکران ویژه ی آن برای آزاد سازی زندانیان بود که با حضور عوامل و بازیگران آن در آبانماه 1396 انجام شد و بازهم توانست بازتاب خوبی را از خود بر جای بگذارد.

داستان فیلم درباره مردی 50 ساله می باشد که به 20 سال حبش محکوم شده است وی بعد از گذراندن 10 سال به قید شرط آزاد می شود او حال در تلاش است در شهری که درگیری زیاد است سرش تو کاره خودش باشد و مشکلی ایجاد نکند تا بتوان با کارکردن کمی به خانواده اش کمک کند اما چالشی سخت در انتظار وی می باشد.

*****************************

دانلود فیلم آزاد به قید شرط با کیفیت بالا

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

دانلود با کیفیت 480p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 1080p

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *