آستیگمات

آستیگمات : داستان درباره تراژدی است که برای یک مرد اتفاق افتاده است و یک مرد میخواهد خانه اش از همسر و پسرش پس بگیرد !

دانلود فیلم ایرانی آستیگمات با لینک مستقیم

دانلود فیلم آستیگمات برای با کیفیت عالی

پیش نمایش رسمی قرار گرفت

 

اخبار ساخت و تولید :

آستیگمات فیلمی سینمایی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی کارگردان نسبتا جوان ایرانی مجیدرضا مصطفوی و محصول سال ۱۳۹۶ است، این فیلم مسائلی جول محور نوجوانی، بلوغ و مشکلات اجتماع و نوجوانان می‌پردازد، این فیلم دومین فیلم این کارگردان است که با محوریت درام و خانوادگی به جلوی دوربین رفت، پیش ازین او فیلم انارهای نارس را در سال ۱۳۹۲ کارگردانی کرده بود.

این فیلم که صداگذاری آن توسط بهمن اردلان در استودیو بهمن انجام شده است دومین همکاری بهمن اردلان و مجیدرضا مصطفوی پس از سینمایی انار‌های ارس است، تدوین فیلم توسط بهرام دهقانی انجام شده و جلوه‌های بصری فیلم توسط فرید ناظر فصیحی انجام می‌شود، از جمله بازیگران سرشناش این اثر می‌توان به مهتاب نصیرپور، محسن کیایی، هادی حجازی فر، سیامک صفری و حسام محمودی اشاره کرد.

این فیلم همچنین در سی و ششمین جشنواره فجر نیز برای بخش مسابقه‌ جلوه‌گاه شرق جشنواره بین‌المللی فیلم فجر انتخاب شد و با ۱۴ فیلم دیگر برای جایزه‌های بهترین فیلم و بهترین کارگردانی به رقابت پرداخت، این فیلم همچنین نماینده ایران در جشنواره آسیاپاسیفیک که در استرالیا برگزار شد بود.

دانلود فیلم آستیگمات با لینک مستقیم

دانلود فیلم آستیگمات با لینک مستقیم

داستان این فیلم در مورد مردی است که بعد از جدایی چند ساله از خانواده برگشته و می خواهد خانه اش را از زن و پسر و عروس و نوه اش پس بگیرد. پسرش که در زیرزمین خانه زالو پرورش میدهد و می خواهد از این راه ثروتی بهم بزند، سعی می کند زن و مرد را آشتی دهد تا در خانه بمانند اما مادرش می خواهد با مردی دیگر ازدواج کند، در این بین نوۀ زن هم در مدرسه برای معلمش مشکلاتی به وجود می آورد که کل زندگی اعضای خانواده را تحت تاثیر قرار می دهد. هم خانوادۀ پسر و هم خانوادۀ معلم به خاطر این موضوع بهم می ریزد.

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *