آشفتگی

آشفتگی: این فیلم جذاب داستان زندگی دو برادر دو قولو را به تصویر میکشد جایی که این دو از کودکی با هم به نوعی در رقابت بوده اند...

دانلود فیلم ایرانی آشفتگی با لینک مستقیم

لینک دانلود فیلم اضافه شد

اخبار جدید فیلم اضافه شد

 

توضیحاتی درباره فیلم

بالاخره انتظارات به پایان رسید و فیلم محبوبی که از ابتدای کسب مجوز تا به الان که آماده اکران می باشد وقرار است در 28 آذر ماه در تمامی سینماهای کشور اکران شود با معرفی ستارگان زیاد در آن بسیاری از مخاطبین دنبال کننده خبرهای خودش کرده بود این سینمایی به کارگردانی و تهیه کنندگی فریدون جیرانی در سال 1397 ساخته شده است.

نویسندگی این فیلم را نیز خوده فریدون جیرانی بر عهده گرفته است و میتوان گفت این ساخت کامل شخص خودش است و بدون همراهی سایرین تمامی محتویاتی که خودش میخواسته است در آن به عمل در آورده است .همچین این فیلم در اکران اول خود در جشنواره سی و هفتم فیلم فجر شرکت کرده بود و توانست نظر مثبت منتقدین را به خود جلب کند.

دانلود فیلم آشفتگی با لینک مستقیم

دانلود فیلم آشفتگی با لینک مستقیم

پوستر جدیدی از این فیلم منتشر شده و در آن مهناز افشار به دلیل حواشی اخیر در پی او وجود ندارد و این موضوع موجب واکنش عجیبش شده بود.افشار به تازگی قرار است در برنامه محبوب پرشین گاد تلنت که از شبکه های عربی فارسی زبان پخش می شود به عنوان داور شرکت کند و گفته است دیگر به ایران نمی آید!

آپدیت : پس از مدت ها انتظار بالاخره فیلم سینمایی آشفتگی توسط شبکه نمایش خانگی پخش شد و هم اکنون نسخه پیش فروش آن از رسانه هیوامووی قابل دریافت می باشد نکته قابل توجه راجب انتشار آن حضور افشار در پوستر جدید آن می باشد که احتمالا در آینده جنجال هایی جدید را در پی خواهد داشت ,  رمز نسخه پیش فروش بزودی قرار خواهد گرفت.

دانلود فیلم آشفتگی با کیفیت HD

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

دانلود با کیفیت 480p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 1080p

دانلود با کیفیت 1080p HQ

دانلود با کیفیت Bluray

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *