آن شب

فیلم آن شب به کارگردانی کوروش آهاری و تهیه کنندگی محمد درمنش همراه با دو تهیه کننده آمریکایی داستان مرد و زنی را روایت می کند که در هتلی در آمریکا زندانی شده اند و نیرویی آنها را وادار می کند که رازهایشان که تا به حالا ازهم مخفی کرده اند، بر ملا کنند...

دانلود فیلم آن شب با پخش آنلاین

دانلود فیلم ایرانی ” آن شب” با کیفیت عالی و رایگان

لینک دانلود اضافه

 

درباره این فیلم سینمایی:

فیلم آن شب به کارگردانی کوروش آهاری، تهیه کنندگی محمد درمنش و نویسندگی مشترک کوروش آهاری و میلاد جرموز از جمله فیلم هایی است که در نگاه نو سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

لازم به ذکر است که تهیه کنندگی این اثر به طور مشترک توسط محمد درمنش و دو تهیه کننده آمریکایی(الکس بروتو ، جفری الارد) صورت می پذیرد.

دانلود رایگان فیلم آن شب

دانلود رایگان فیلم آن شب

داستان این فیلم یک زوج ایرانی را به تصویر می کشد که در کشور آمریکا در یک هتل حبس شده اند. در این بین نیرویی آنها را به این وا می دارد که رازهایی را که تا به حال از هم مخفی نگه داشته اند افشا کنند.

شهاب حسینی و نیوشا جعفری از بازیگرانی هستند که در فیلم آن شب نقش آفرینی می کنند.

کوروش آهاری یک فیلم اولی می باشد و اولین سابقه کارگردانی خود را در این فیلم تجربه خواهد کرد. محمد روشن تهیه کننده این اثر که سوابق متعددی در کارگردانی، تهیه کنندگی و نویسندگی دارد ایشان را در این کار همراهی می نماید.

از سوابق آقای درمنش می توان به کارگردانی فیلم های معبد جان، آژانس ازدواج، هیام، ماه وش، کاندیداتور و دوشیزه اشاره نمود که در تعدادی از این فیلم ها تهیه کنندگی نیز بر عهده خود ایشان بوده است. وی فیلمنامه دوشیزه و هیام را نیز نوشته است.

 

عوامل این فیلم:

کارگردان: کوروش آهاری

تهیه کننده: محمد درمنش، جفری الارد، الکس بروتو

نویسنده: میلاد جرموز

فیلمبردار: مازیار مکانی

تدوین: مهدی واحدی

موسیقی: نیما فخرآرا