آن It: Chapter Two

فیلم آن : قسمت دوم ، فیلمی آمریکایی در ژانر ترسناک است که در سال 2019 روی پرده سینما رفت. قسمت اول این اثر در سال 2017 اکران شده بود...

دانلود فیلم خارجی آن It: Chapter Two با حجم کم

دانلود فیلم آن It: Chapter Two با لینک مستقیم و کیفیت بالا

لینک دانلود نسخه با کیفیت فیلم با دوبله فارسی افزوده شد

 

درباره این فیلم بدانیم:

فیلم آن It: Chapter Two، به کارگردانی اندی موشیاتی فیلمی آمریکایی در ژانر ترسناک است که در 2019 اکران شد. قسمت اول این اثر در 2017 ساخته شده بود.تهیه کنندگان این اثر به صورت مشترک روی لی، دن لین، ست گراهام-اسمیت، دیوید کاتزنبرگ، باربارا موشیاتی می باشند و فیلمنامه آن را گری دابرمن بر اساس یک داستان به همین نام که اثر استیون کینگ می باشد نوشته است.

بیل اسکارشگورد ، جیمز مک‌آووی، جسیکا چستین، جی رایان، بیل هیدر، جیمز رانسون، آیزایا مصطفی و اندی بین در این فیلم ایفای نقش می کنند. جیدن مارتل، سوفیا لیلیس ،فین ولفهارد، وایات اولف و جک دیلن گریزر که در قسمت پیشین ایفای نقش نموده بودند در این قسمت نیز قرارداد خود را تمدید و در همان نقش قبلی به  کار خود ادادند.

ساخت فیلم آن توسط نیو لاین سینما ، کمپانی لین پیکچرز، ورتیگو اینترمنت و کاتزاسمیت پروداکشن بصورت مشترک صورت گرفته است و مسئولیت پخش آن بر عهده شرکت برادران وارنر بود.

دانلود رایگان فیلم آن It: Chapter Two

دانلود رایگان فیلم آن It: Chapter Two

اما قابل ذکر است بودجه ای که برای ساخت این فیلم صرف شد 79 میلیون  دلار بود که توانست با فروش 470 میلیون دلار موفقیت بسیار خوبی بدست بیاورد و همه اینها دست به دست هم دادند تا زمینه های پیشرفت این سینمایی را فراهم آورند.

آنچه در فیلم خواهید دید : اکنون سال 2016 است و 27 سال از اتفاقات ترسناککی که در سال  1989 اتفاق افتاده است می گذرد .همه چیز طبق روال عادی و خوب پیش می رود و اعضای باشگاه بازندگان اکنون بزرگ شده اند. ناگهان آنها با تماسی مشکوک به زادگاهشان برمی گردند.

**********

دانلود رایگان فیلم ایت : قسمت دوم با دوبله فارسی حرفه ای

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_–_

دانلود با کیفیت 480p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 1080p

******************

نظرات و نقدها 1

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • Sarlak
    0

    زیرنویس چسبیده فیلم رو اضافه کنید