آپارتمان The Apartment 1960

آپارتمان , داستان فیلم درباره مردی به نام باستر می باشد که مجرد است و در یک شرکت بیمه یک کارمند ساده است روزی او تصمیم میگیرد که ...

دانلود فیلم The Apartment 1960 با دوبله فارسی

دانلود فیلم خارجی آپارتمان 1960 دوبله فارسی کیفیت عالی

لینک دانلود نسخه کامل فیلم قرار گرفت

 

توضیحات تکمیلی فیلم :

یک کمدی جذاب و کلاسیک که محصول سال 1960 آمریکا می باشد و به کارگردانی و تهیه کنندگی Billy Wilder ساخته شده است این فیلم عاشقانه جذاب یکی از خاطره انگیز ترین آثار طنز کلاسیک است که بسیار محبوب می باشد و پس از گذشت سال های زیادی از آن هنوز طرفداران مخصوص خودش را دارد و هر ساله توسط آن ها به دیگران معرفی می شود.

اگر به دنبال یک اثر کلاسیک بی نظیر هستید این فیلم کمدی میتواند برای شما بهترین انتخاب باشد همچنین اگر به دیدن آثار قدیمی علاقه مند شدید میتوانید ( دانلود فیلم Taxi Driver 1976 با دوبله فارسی ) را نیز در نظر داشته باشید که یکی از شاهکار های مارتین اسکورسیزی می باشد و یکی از خاطره انگیز ترین فیلم های رابرت دنیو در دوران جوانی اش می باشد .

دانلود فیلم The Apartment 1960 با دوبله فارسی

دانلود فیلم The Apartment 1960 با دوبله فارسی

داستان فیلم درباره یک کارمند معمولی در اداره بیمه می باشد که مجرد است و در یک آپارتمان کوچک زندگی میکند وی که معمولا در آپارتمان خود غیر از خوابیدن استفاده ای نمی کرد و مدیرانش هم میخواستند بخشی از ساعات را با معشوقه خود در آن جا تنها باشند باکستر که خجالتی و شریف می باشد مجبور می شود که این خواسته را قبول کند او همچنین عاشق یک دختر جوان است و سعی دارد به او نزدیک شود اما در این بین مشکلاتی به وجود می آید.

******************************

دانلود فیلم آپارتمان با دوبله فارسی

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 1080p

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

 

نظرات و نقدها 2

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • حسین
    0

    یه فیلم عالی درام کمدی فلسفی

  • شهره
    0

    هنوز دانلود نشده که نظر دهم