آکوامن Aquaman

فیلم آکوامن Aquaman محصولی از کشور آمریکا و جیمز وان است که در زمره پرفروش ترین فیلم های جهان قرار دارد. این اثر در 2018 به صورت عمده اکران خود را آغاز نمود....

دانلود فیلم خارجی آکوامن با دوبله فارسی

دانلود فیلم Aquaman 2018 با دوبله فارسی کیفیت عالی و حجم کم

لینک دانلود نسخه کامل با دوبله فارسی قرار گرفت

 

توضیحاتی راجع به این فیلم:

فیلم آکوامن به کارگردانی جیمز وان، یک فیلم در ژانر ابر قهرمانی محصولی از کشور آمریکا است. تهیه کننده این اثر پیتر سفرن و نویسنده آن ویل بیل و دیوید لزلی جانسون می باشد.

این فیلم ششمین فیلم دنیای سینمایی دی‌سی می باشد. کمپانی برادران وارنر آن را تولید و در 2018 توزیع نمود. امبر هرد، ویلم دفو، پاتریک ویلسون، دولف لاندگرن، یحیی عبدالمتین دوم و نیکول کیدمن در این فیلم ایفای نقش نموده اند. جیسون موموآ نیز بعنوان نقش اول فیلم ایفای نقش می کند.

دانلود رایگان فیلم آکوامن Aquaman

دانلود رایگان فیلم آکوامن Aquaman

آکوامن پیش از این در فیلم های بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت و لیگ عدالت نیز حضور داشته است و اکنون برای سومین بار در این اثر حاضر شده است که با اسم و عنوان خودش ساخته شده است.

داستان فیلم از این قرار است که آرتور کری می داند که وارث آتلانتیس و دنیای زیر آب است. او باید حرکتی بزرگ انجام دهد تا همه او را به قهرمانی بشناسند و برادر ناتنی او نتواند علیه او کاری انجام دهد.

این فیلم برای اولین بار در 2018 در لندن اکران شد و پس از آن در ایالات متحده بصورت سه بعدی و آی مکس به اکران خود ادامه داد. کارگردانی جیمز وان، جلوه‌های ویژه و تیم بازیگری از جمله مواردی بود که توجه منتقدان را به خود جلب کرد و مورد تحسین قرار گرفت. و از جمله پرفروش ترین فیلمهای جهان محسوب می شود.

*************************************************************

دانلود فیلم آکوامن با دوبله فارسی

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

دانلود با کیفیت 480p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 1080p

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *