ابدی ها Eternals 2021

دانلود فیلم ابدی ها Eternals 2021 درباره گروهی از جاودانگان که از موجودات نامیرا هستند که در زمان زندگی روی کره زمین ، تاریخ و تمدن خودشان را شکل میدهند و ...

فیلم ابدی ها Eternals 2021 یک از عنوان های پرطرفدار که مخاطبین زیادی منتظر اکران آن هستند این سینمایی متفاوت به کارگردانی کلو ژائو و تهیه کنندگی کوین فیگ در سال 2019 و اواخر آن در نهایت فیلم برداری اش به پایان رسیده و آماده اکران در سال 2020 است . این عنوان با توجه اخباری که از ان منتشر شده است انتظارات بسیار بالا برده است و مخاطبین زیادی بی صبرانه منتظر اکران آن هستند.

این سینمایی بیست و پنجمین عنوان مارول محسوب خواهد شد .به طور کلی این فیلم دومین اثر مارول است که قرار است در سال 2020 اکران شود. اولین سینمایی مارول در سال 2020 که قرار است اکران شود بیوه سیاه نام دارد و بیست و چهارمین سری مارول عنوان میشود.این فیلم هم قبل از آمدن انتظارات را حسابی بالا برده است و باید دید این دو اثر مارول چگونه با سایر فیلم های پرطرفداری و خوش ساخت 2020 رقابت خواهند کرد.

بازیگران محبوبی زادی در این فیلم هنرنمایی کرده اند که از جمله آن را میتوان به آنجلینا جولی ، ریچارد ماددن ، کومیل نانجیانی ، لورن ریدلوف ، برایان تیوری هنری ، سلما هایک ، لیا مک هاو ، دون لی و باری کئوژان اشاره کرد. علاوه بر کمیک پرطرفدار این فیلم حال بازیگران محبوبی به آن اضافه شده اند و باید دید چگونه میتواند خود را بین فیلم های برتر 2020 نشان دهد.

کارگردان : کلو ژائو ، تهیه کننده : کوین فیگ ، فیلم بردار: پولی مورگان ، نویسندگان: برادران فیرو میتو و رایان ، شرکت های تولید کننده: Marvel Studios ، شرکت توزیع کننده: Walt Disney Studios

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *