ابد و یک روز

فیلم ابد و یک روز داستان یک خانواده را روایت می کند که با مشکلات متفاوتی مانند فقر، اعتیاد، بیکاری و مشکلاتی در روابط عاطفی خانوادگی دست و پنجه نرم می کنند....

دانلود فیلم ابد و یک روز با پخش آنلاین

دانلود فیلم ایرانی ابد و یک روز با کیفیت عالی و با حجم کم

توضیحات تکمیلی درباره این فیلم:

فیلخم ابد و یک روز با موضوع اجتماعی درام در سال 1394 به تهیه کنندگی سعید ملکان و نویسندگی و کارگردانی سعید روستایی تولید شد. این فیلم در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر 9 سیمرغ بلورین بدست آورد و پس از اکران با فروشی حدود 11 میلیارد و 500 میلیون تومان از فیلم های پرفروش ایرانی شناخته می شود.

دانلود رایگان فیلم ابد و یک روز

دانلود رایگان فیلم ابد و یک روز

جوایز ی و چهارمین جشنواره فیلم فجر این فیلم عبارتند از:

بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر نقش اول زن، بهترین بازیگر نقش مکمل، بهترین فیلمنامه ، بهترین تدوین، بهترین چهره پردازی، بهترین فیلم از نگاه تماشاگران

فیلم ابد و یک روز نامزد دریافت 4 جایزه دیگر نیز در همین جشنواره شد.

از جوایز بین المللی این فیلم نیز می توانیم از “بهترین فیلمنامه جشنواره بین‌المللی فیلم داکا” ، “جایزه نتپک و جایزه بهترین فیلم جشنواره جهانی فیلم پارسی استرالیا” ، “انعکاس طلایی جشنواره فیلم بین‌المللی ژنو” ، “جایزه تقدیر ویژه جشنواره بین‌المللی فیلم خیخون” ، “بهترین فیلم از دیدگاه کارگردانان آمریکا” ، “بهترین بازیگر از سینمای امریکا به پیمان معادی” ، “سیمرغ بلورین از سینمای ایتالیا، جایزه بهترین فیلمنامه از سوی سینمای فرانسه” نام ببریم.

دانلود فیلم ایرانی ابد و یک روز

دانلود فیلم ایرانی ابد و یک روز

 داستان این فیلم:

فیلمنامه این اثر روایتگر یک خانواده است که درگیر مشکلات فقر، بیکاری، اعتیاد، کمبور روابط عاطفی بین اعضای خانواده و … هستند. سمیه دختر خانواده که از این مشکلات خسته شده تصمیم به ازدواج با یک فرد افغانستانی می گیر که از لحاظ مالی بتواند مشکلات آنها را حل کند. در آخر فیلم همین تصمیم باعث می شود تغییراتی در روابط و مشکلات آنها می شود….

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *