از گور برخواسته

از گور برخواسته , داستان فیلم درباره یک گروهی از بازرگانان می باشد که برای شکار به وحش میروند تا بتوانند خز برای تجارت گیر بیاورند اما در این مسیر چند نفر از آن ها یک دختر سرخ پوست را می دزدند که موجب عصبانیت سرخ پوست ها شده و آن ها هم بهمه 42 نفر حمله میکنند و فقط 10 نفر باقی می مانند...

دانلود فیلم از گور برخواسته با دوبله فارسی

دانلود فیلم خارجی The Revenant 2015 با دوبله فارسی و کیفیت عالی

(( پیش نمایش رسمی قرار گرفت ))

 

توضیحات تکمیلی فیلم :

فیلمی در ژانر اکشن – ماجراجویی – بیوگرافی محصول سال 2015 است. کارگردانی این فیلم را Alejandro G. Iñárritu بر عهده داشته و بازیگرانی نظیر لئوناردو دیکاپریو و تام هاردی در آن ایفای نقش کرده اند. دیکاپریو برای این فیلم برنده جایزه اسکار شده است. داستان فیلم اقتباسی از رمانی به همین نام است. مدت زمان فیلم 2 ساعت و 36 دقیقه است.این اثر موفق با بودجه 135 میلیون دلاری ساخته شد و بیش از 533 میلیون دلار در سینماها فروش داشت.

این فیلم همچنین از بهترین آثار سال 2015 به شمار می رود و در سایت IMDB نیز از طرف کاربران نمره بسیار خوب 8 را دریافت کرده و سر انجام موفق به دریافت جوایز بسیاری شده است که موجب محبوبیت هرچه بیشتر ان نیز شده است ,  شاید یکی از اصلی ترین دلایل موفقیت این ساخته حضور بازیگرانی مطرح می باشد که کار خود را فراتر از انتظار ها حتی انجام داده اند. از آثار محبوب لئوانردو دی کاپ ریو میتوان به فیلم هایی نظیر گرگ وال استریت نیز اشاره کرد.

دانلود فیلم خارجی The Revenant 2015 با دوبله فارسی

دانلود فیلم خارجی The Revenant 2015 با دوبله فارسی

داستان در قرن نوزدهم روایت می شود و در مورد یک گروه 42 نفره از شکارچیان است که تحت سرپرستی یک تاجر پوست به شکار مشغول هستند. اما دو نفر از آنها یک دختر سرخپوست را می دزدند و سپس سرخپوست ها به آنها حمله می کنند. بعد از آن حمله تنها ده نفر از 42 نفر زنده می مانند. اما سرخپوست ها همچنان دنبال آنها هستند.

*************************************************************

دانلود فیلم از گور برخواسته با دوبله فارسی

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

دانلود با کیفیت 480p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 1080p

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

نظرات و نقدها 3

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • Ali
    0

    من تازه اومدم تو سایت شما ..ایا فیلمهای دوبله بدون سانسور هست یا سانسور شده هست؟لطفا بگید..ممنون

    1. PhuN
      0

      سلام در پست های مربوط به فیلم ها عنوان شده.

  • mahan
    0

    سلام ، نسخه زبان اصلی این فیلم تو سایتتون موجود نیست ؟؟