اسب بالدار

اسب بالدار , داستان درباره یک قهرمان قدیمی می باشد که میخواهد دوباره به میادین باز گردد....

دانلود فیلم اسب بالدار با دوبله فارسی

دانلود فیلم خارجی Pegasus 2019 با دوبله فارسی و کیفیت عالی

 

توضیحات تکمیلی فیلم :

یک اثر کمدی و ورزشی محصول 2019 چین که امسال پرکار هم بوده است می باشد این ساخته به کارگردانی و نویسندگی Han Han ساخته شده است و ستارگانی نظیر شن تنگ و هوانگ جینگو به عنوان کاراکترهای اصلی در این فیلم هنرنمایی کرده اند و توانسته اند به خوش ساختی آن قدرت ویژه ای بدهند.

داستان فیلم درباره یک ورزشکار بزرگ است که بعد دوری طولانی از میادین رشته خود میخواهد دوباره بازگردد اما طبیعی است که برای بازگشت دوباره و قدرتمند سختی هایی زیادی را باید تجربه و سپری کند ماجرای کلی فیلم حول محور این شخص می باشد و روند آن رو به جلو طی می کند.

این ساخته از 5 فوریه 2019 ابتدا در چین اکران شده است و سپس در سایر کشورها معرفی و اکران شده است و به خوبی توانسته خودش را میان جهانیان محبوب جلوه دهد هرچند که سازندگان آن بر این باور بودند که میتوانست ورند بهتری داشته باشد این فیلم و به موفقیت های بیشتری برسد.

دانلود فیلم خارجی Pegasus 2019

دانلود فیلم خارجی Pegasus 2019

هروقت صحبتی از ورزش های بدون توپ و یا سالنی باشد باید قبول کنیم چینی ها همیشه پیشتاز بوده اند در اکثر آن ها البته شاید این حرف درست نباشد اما در المپیک ها بیشتر مدال را داشته اند و همواره ساخته هایی زیادی را درباره یک ورزشکار داشته اند به خصوص آن هایی میخواهند دوباره به اوج بازگردند.

*************************************************************

دانلود فیلم اسب بال دار با زیرنویس فارسی

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 1080p

دانلود زیرنویس فارسی

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *