انفرادی

فیلم انفرادی ، جدید کمدی جذاب با هنرنمایی بازیگرانی همچون رضا عطاران و مهدی هاشمی در دست ساخت است.

دانلود فیلم انفرادی با لینک مستقیم و کیفیت عالی

اخبار جدید فیلم اضافه شد

لینک دانلود افزوده شد

اخبار ساخت و تهیه فیلم :

انفرادی کمدی طنز اجتماعی جدید که به کارگردانی سید مسعود اطیابی و تهیه کنندگی سید ابراهیم عامریان در مراحل تولید به سر می برد و ظاهر با اعلام عوامل آن یکی از متقاضیان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر شد.

انفرادی چهارمین ساخته مشترک سید مسعود اطیابی به عنوان کارگردان و سید ابراهیم عامریان به عنوان تهیه کننده بوده است و دومین اثر مشترک این دو بعد از سینمایی دینامیک است که در جشنواره ملی فجر متقاضی می شود و ظاهرا در همین ابتدای راه مسیر کاملا سرشار از موفقیت را پیشی گرفته است و میتوان آن را از جدید ترین آثار کمدی دانست که انتظارات را بالا خواهد برد.

انفرادی آیا همانند فیلم های طنز اخیر ضعیف خواهد بود؟!

اگر نگاهی به عوامل ساخت و همچنین بازیگران مطرحی که سال ها در ضمینه طنز و فیلم های کمدی تجربه داشته اند بیندازیم متوجه میشویم دلیلی برای قضاوت بد و نگرانی راجب روند این فیلم نخواهد بود هرچند هنوز فیلم نامه و یا حتی خلاصه مشخصی از این سینمایی منتشر نشده است و معرفی عوامل آن گواه این را می دهد که باید از این کمدی جذاب انتظارات بالایی داشت.

دانلود فیلم انفرادی با لینک مستقیم

دانلود فیلم انفرادی با لینک مستقیم

ایفای نقش بازیگرانی مطرح همچون مهدی هاشمی، رضا عطاران، احمد مهرانفر، برزو ارجمند و … در این فیلم قطعی شده است و همین نام ها را میتوان از جمله عواملی دانست که دل خوشی مخاطبین را به این اثر بیشتر کرده است و باید صبر کرد که تولید آن به پایان برسد و در اکران عمومی اش قرار بگیرد.

تازه ترین اخبار درباره فیلم استارت خوردن دوباره فیلم برداری می باشد که خبری خوبی میتواند برای دنبال کنندگان آثار رضا عطاران باشد همچنین میتوانید جدید ترین حواشی و اخبار مربوط به این سینمایی را از رسانه هیوا مووی دریافت نمایید.

عوامل ساخت فیلم سینمایی انفرادی :

کارگردان : سید مسعود اطیابی – تهیه کننده : سید ابراهیم عامریان – تدوین: حسن ایوبی – طراحی و ترکیب صدا: علیرضا علویان -طراح چهره پردازی: عبدالله اسکندری – مدیر فیلمبرداری: امیر کریمی – مدیر تولید: سید حمیدرضا اطیابی – دستیار یک کارگردان: امیر علیازی

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *