ایده اصلی

پروژه ای عظیم در یکی از جزایر جنوبی ایران در حال انجام است و تا کنون ایران و اسپانیا بر روی این پروژه همکاری کرده اند. اما عوامل پروژه و مدیران شرکت ها همگی به دنبال سود خود هستند...

دانلود فیلم ایده اصلی با لینک مستقیم

دانلود فیلم ایرانی ایده اصلی با کیفیت عالی و با حجم کم

توضیحات تکمیلی درباره این فیلم:

ایدۀ اصلی فیلمی ایرانی در سبک درام – اجتماعی است که در سال 1398 منتشر شد. کارگردانی این فیلم را آزیتا موگویی بر عهده داشته و بازیگرانی نظیر بهرام رادان، مریلا زارعی و پژمان جمشیدی در این اثر ایفای نقش کرده اند. مدت زمان فیلم 103 دقیقه است.

این فیلم در سال 1397 برای اولین برای در سی و هفتمین دورۀ جشنواره فيلم فجر به نمایش در آمد و یک سال بعد به اکران عمومی رسید.

این فیلم تا کنون بیش از 4 میلیارد تومان در سینماها فروش داشته است.

دانلود فیلم ایدۀ اصلی

دانلود فیلم ایدۀ اصلی

داستان در مورد یک پروژه عظیم در یکی از جزایر جنوب ایران است که کشور های ایران و اسپانیا برای انجام آن به توافق رسیده اند. همه به دنبال منافع خود هستند و می خواهند بیشترین سود ممکن را از این پروژه دریافت کنند. یکی از این افراد مهندس مهندس سعید پارسا است که مدتی پیش از همسرش جدا شده و هم اکنون مدیر یکی از شرکت های مربوط به پروژه است. شخصیت های داستان همگی با طمع زیاد به دنبال موفقیت هستند و همین باعث می شود ماجراهایی جالب میانشان رخ دهد…

خوب است بدانید چند بازیگر خارجی نیز در این فیلم به نقش آفرینی پرداخته اند. از هنرنمایی بازیگران این فیلم به خصوص بهرام رادان و مریلا زارعی تعریف بسیاری شده و در سایر زمینه ها نیز این فیلم دارای سطح بالایی است. ایدۀ اصلی یکی از بهترین فیلم های سال 1398 است و با توجه به فیلمنامه متفاوت و غیر کلیشه‌ای اش ارزش تماشای بالایی دارد.

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *