ایکس لارج

فیلم ایکس لارج به کارگردانی محسن توکلی فیلمی در ژانر اجتماعی است که به برخی از مشکلات پیش روی جوانان می پردازد. داستان این فیلم قصه سه جوان است که به تازگی از زندان آزاد شده اند....

دانلود فیلم ایکس لارج لینک مستقیم

دانلود فیلم ایرانی ایکس لارج با کیفیت عالی و حجم کم

توضیحات تکمیلی درباره این فیلم:

فیلم ایکس لاج به تهیه کنندگی محمدحسین فرحبخش نویسندگی محمد عزت خانی و کارگردانی محسن توکلی است. این فیلم در سال 1397 تولید شد و در تیرماه 1398 در سینماهای کشور اکران شد و با فروشی بیش از 6 میلیارد و 300 هزار تومان در زمره پرفروش ترین فیلم های سینمای ایران قرار گرفت.

محسن توکلی پیش از این فیلم های این زن حقش را می‌خواهد، دوربین، قرار بعدی همان‌جا، روز عزیز و انسان‌ها را کارگردانی کرده است و در تدوینگری نیز فیلم های زیادی را تدوین نموده است. که از جمله آها می توان به اخراجی ها، محاکمه، این زن حقش را می خواهد، قرار بعدی همانجا و … می توان اشاره کرد.

در فیلم ایکس لارج بازیگرانی چون محمدرضا شریفی نیا، اکبر عبدی، سحر قریشی، علی صادقی و … که همگی از بازیگران مطرح سینمای ایران هستند ایفای نقش می کنند.

خلاصه این فیلم:

این فیلم روایت سه جوان است که به تازگی از زندان آزاد شده ان و آرزوهایی را در سر می پرورانند که در جهت آنها دست به تلاش می زنند ولی هر بار مشکلات و اتفاقاتی دور از انتظار برای آنها رخ می دهد….

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *