ای ایکس ال A-X-L 2018

ای ایکس ال , داستان فیلم درباره یک سگ روباتیک می باشد که دوستانی دارد و برای محافظت از آن ها دست به هرکاری میزند ...

دانلود فیلم ای ایکس ال با دوبله فارسی

دانلود فیلم خارجی با دوبله فارسی و کیفیت عالی

 

توضیحات تکمیلی فیلم :

فیلمی ماجراجویی و علمی تخیلی محصول سال 2018 آمریکا می باشد که به کارگردانی اولیور دالی و تهیه کنندگی David S. Goyer ساخته شده است فیلمنامه نویسی این ساخته را نیز خوده اولیور دالی بر عهده داشته است و به طور کلی این فیلم ساخته کامل ذهن وی مباشد و کم تر از عوامل خود برای تغیر دادن داستان استفاده کرده است و زاده ذهن خود را به خوبی به دیگران انتقال داده است.

ماجرای این این فیلم علمی تخیلی درباره یک سگ روباتیک می باشد که بر اساس یک حادثه هوش فراتر از آن چه قرار بود به او داده می شود و وی که دوستانی برای خود پیدا میکند تمام تلاش را انجام می دهد که از آن ها محفاظت کند.

معمولا فیلم های روباتیک و علمی تخیلی جایگاه ویژه ای همواره در بین مردم داشته است و معمولا هواداران خاص خودش را نیز دارد اما گاها کاربرانی هم هستند که به هیچ وجه با این عناوین ارتباطی برقرار نمیکنند و بیشتر دنبال فیلم های طبیعی و درام هستند.

دانلود فیلم A-X-L 2018 با دوبله فارسی

دانلود فیلم A-X-L 2018 با دوبله فارسی

در ادامه داستان فیلم آمده است که در آزمایشگاهی در طی ساخت یک هوش مصنوعی پیش رفته دچار اشتباهی می شوند و حوادثی رخ می دهد یگ سگ ورباتیک را به وجود می آورد این سگ که حامیانی دارد در دفاع از آن ها تلاشش را می کند و در این بین دشمنانی نیز دارد.

*************************************************************

دانلود فیلم ای ایکس ال با دوبله فارسی

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

دانلود با کیفیت 480p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 1080p

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

 

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *