بادیگارد

بادیگارد , داستان در مود مردی با تجربه و قوی است که بادیگارد می باشد و مسئولیت حفاظت از جان خانواده افراد قدرتمند در ایران را بر عهده میگیرد....

دانلود فیلم بادیگارد با کیفیت بالا و حجم کم

دانلود فیلم ایرانی بادیگارد با پخش آنلاین

 

توضیحات تکمیلی درباره این فیلم:

فیلم بادیگارد به کارگردانی و نویسندگی ابراهیم حاتمی کیا  و تهیه کنندگی  احسان محمد حسینی در سال ۱۳۹۴ تولید شد.

این فیلم در سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر حاضر شد و جزو ۳ فیلم برتر از نگاه تماشاگران شد. همچنین سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد و بهترین جلوه های ویژه میدانی و جلوه های ویژه بصری را به خود اختصاص داد و همچنین نامزد ۶ جایزه دیگر در این جشنواره شد.

این فیلم در سومین جشنواره فیلم مستقل وین نیز سه جایزه دریافت کرد و نامزد یک جایزه شد و در هجدهمین جشن سینمای ایران برنده دو جایزه شد و در دهمین جشن منتقدان سینمای ایران جایزه ویژه بخش کارگردانی را به خود اختصاص داد.

 

دانلود رایگان فیلم بادیگارد

دانلود رایگان فیلم بادیگارد

 

سرمایه گذار این فیلم سینمایی سازمان اوج بود و در تیر ماه ۱۳۹۳ آغاز به کار و در مهرماه ۱۳۹۴ پایان یافت. در اسفند ۱۳۹۴ به روی پرده سینماهای کشور رفت. فیلم بادیگارد با فروشی بیش از ۸ میلیارد تومان از پرفروش ترین فیلم های سینمای ایران محسوب می‌شود.

خلاصه این فیلم:

یک بادیگارد به نام حیدر ( که پرویز پرستویی نقش او را بازی می‌کند)، شخصی وظیفه شناس است که مسئولیت مراقبت و حفاظت از افراد بلندپایه کشور را به او می سپارند. در این فیلم اتفاقاتی رخ می دهد و موارد و مسائلی را در کارش می بیند که دچار دودلی و تردید در کارش می شود…

لینک های دانلود فیلم بادیگارد با کیفیت 1080p

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

دانلود با کیفیت 480p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 1080p

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *