بازیووو

فیلم بازیووو ، که به قلم سلمان خورشیدی نوشتهشده و امیرحسین قهرایی آن را کارگردانی نموده است، در شهریور امسال (1398) در جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان حضور یافت و پس از دریافت جوایز متفاوت از این جشنواره، برای اکران در نوروز 1399 انتخاب شد....

دانلود فیلم ایرانی بازیووو کیفیت عالی

دانلود فیلم  ” بازیووو” با لینک مستقیم و پخش آنلاین

لینک دانلود بعد از پخش در نوروز 1399 اضافه می گردد

 

توضیحاتی درباره این فیلم سینمایی:

فیلم بازیووو فیلمی به کارگردانی امیرحسین قهرایی در ژانر کودک است. نویسنده این اثر سلمان خورشیدی و تهیه کنندگی آن بر عهده  غلامرضا موسوی می باشد.

دانلود رایگان فیلم بازیوو

دانلود رایگان فیلم بازیوو

غلامرضا موسوی پیش از این در فیلم هایی از قبیل خشکسالی و دروغ، چهارشنبه خون به پا می شود، بغض، من مادر هستم، آخرین سرقت، حوالی اتوبان، پارک وی، مصائب دوشیزه، نوک برک و … به عنوان تهیه کننده حضور داشته است.

ایشان برای فیلم قرمز کاندیدا بهترین فیلم از هفدهمین دوره جشنواره فیلم فجر، و برای فیلم روز دیدنی کاندیدا بهترین فیلم از سیزدهمین دوره جشنواره فیلم فجر شدند.

در فیلم بازیووو بازیگرانی چون برزو اجمند، محمدرضا هدایتی، پژمان بازغی، رضا شفیعی جم و … نقش آفرینی می کنند.

این فیلم در شهریورماه 1398 در جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان حضور پیدا کرد و توانست جوایز دیپلم افتخار جایزه مرکز توسعه سینمای کودک، پروانه زرین بهترین کارگردانی در بخش سینمایی ایران، جایزه ویژه دبیر جشنواره در بخش کسب و کار، بهترین فیلمنامه سینمایی ایران (فیلمنامه نویس: سلمان خورشیدی) را دریافت کند.

بایوو یکی از فیلم هایی که برای اکران نوروز 1399 انتخاب شده است.

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *