برف روی کاج ها

برف روی کاج ها , داستان فیلم درباره زنی است که مربی پیانو می باشد همه چیز برایش عادی پیش میرود تا این که در در یک اتفاق دچار انتخابی سخت از یک دوراهی می شود و همه چیز برایش عوض می شود...

دانلود فیلم برف روی کاج ها با کیفیت عالی

دانلود فیلم ایرانی برف روی کاج ها با لینک مستقیم ترافیک نیم بها و رایگان

لینک دانلود با بهترین کیفیت اضافه شد

 

توضیحاتی درباره این فیلم:

فیلمی ایرانی در سبک درام محصول سال 1389 است که به کارگردانی پیمان معادی ساخته شد و بازیگرانی نظیر مهناز افشار، ویشکا آسایش و صابر ابر در این اثر هنرنمایی کرده اند. به دیگر ساخته این بازیگر کارگردان می توان به (دانلود فیلم درخت گردو ) اشاره کرد . فیلم برف روی کاج در جشنواره فیلم فجر برندی دیپلم افتخار شد. مدت زمان فیلم 90 دقیقه است.این فیلم با فروش بسیار خوبی مواجه شد به طوری که بیش از 1.200 میلیارد تومان در سینماها فروش کرد. از نکات قابل توجه سیاه سفید بودن فیلمبرداری این فیلم است.

این اثر از طرف کاربران سایت IMDB نمره نسبتا خوب 6.5 را با نزدیک به 1200 رای دریافت کرد.این ساخته همچنین حواشی زیادی داشته، نسخه ای که در جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد با نسخۀ اکران عمومی بسیار تفاوت داشت. تا حدی که حتی در داستان تغییراتی به وجود آمد. حوزه هنری سرسختانه این فیلم را در لیست فیلم های تحریمی اش قرار داده است.

این سینما در جشنواره نیز نامزد سیمرغ بلورین بهترین فیلم شده است و همچنین از دیدگاه تماشاگران نیز برنده جایزه بهترین فیلم شد  و در جشنواره بین المللی Vesoul Asian Film Festival نیز بازهم نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم شد.

دانلود فیلم ایرانی برف روی کاج ها

دانلود فیلم ایرانی برف روی کاج ها

داستان درباره زنی است که معلم پیانو است که با اتفاق مهمی در زندگی شخصی اش مواجه می شود. رازهایی دربارۀ همسرش فاش می شوند و او را در دو راهی قرار می دهند. او باید طبق قانون عمل کند یا اینکه سنت ها و عرف عرف را زیر پا بگذارد.

*************************************************************

دانلود فیلم برف روی کاج ها با کیفیت HD

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

دانلود با کیفیت 480p

دانلود با کیفیت 720p

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

عوامل این فیلم:

نویسنده و کارگردان: پیمان معادی

تهیه کننده: جمال ساداتیان

موسیقی: کارن همایون فر

فیلم برداری: محمود کلاری

تدوین: سپیده عبدالوهاب

توزیع کننده: شرکت بشرا فیلم

پیش نمایش رسمی

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *