برف و شمشیر

برف و شمشیر, داستان فیلم درباره مردی است که در دوران گذشته مسولیت حفاظت از شخصی که با عنوان شوگان قدرتمندترین فرمان گذار ژاپن به حساب می آمد را بر عهده داشته است اما وی در کار خود شکست میخورد و قاتلی شوگان ان زمان راه به قتل می رساند ....

دانلود فیلم برف و شمشیر با دوبله فارسی

دانلود فیلم خارجی  Snow on the Blades 2014 با دوبله فارسی و کیفیت عالی

( نسخه دانلود فیلم دوبله با فارسی اضافه شد )

 

 

توضیحات تکمیلی فیلم :

عنوانی تاریخی و جذاب محصول 2014 ژاپن که به کارگردانی Setsurô Wakamatsu و نویسندگی Jirô Asada ساخته شده است , این اثر که یکی از محبوب ترین سینمایی های یک دهه ژاپن محصوب می شود پس از اکران مورد استقبال ویژه ای قرار گرفت و به همین سبب در سایر کشورها نیز یا با زیرنویس انگلیسی و یا با دوبله پخش می شد.

این فیلم هم اکنون از شبکه نمایش سیما ایران نیز با دوبله فارسی به تازگی پخش شده است که لینک دانلود آن از وبسایت هیوا مووی قابل دریافت می باشد, معمولا همیشه آثار ژاپنی مد نظر ایرانی هم بوده است و از محبوبیت ویژه ای بر خوردار هستند و استقبال خوبی از این آثار دارند.

اگر بخواهیم نگاهی کلی به سبک و سلایق مخاطبین سینما بیندازیم اکثر آن ها همیشه آثار تاریخی را در لیست بهترین های خود دارند فیلم هایی که حداقل یک بار ارزش دیدن دارند و برای سرگرمی بسیار انتخاب مناسبی هستند.

دانلود فیلم خارجی  Snow on the Blades 2014 با دوبله فارسی

دانلود فیلم خارجی  Snow on the Blades 2014 با دوبله فارسی

تعهد , فداکاری و شکست در انجام وظیفه , به دنبال انتقامی سخت از فردی نا آشنا , همه این ها را در این فیلم خواهید دید برف و شمشیر , داستان فیلم درباره یک سامورایی می باشد که وظیفه سخت حفاظت از شوگان وقت را به عهده داشته است اما پس از این که شوگان را به قتل می رسانند وی قسم میخورد که انتقام اورا هرطور شده بگیرد.

*************************************************************

دانلود رایگان فیلم برف و شمشیر با دوبله فارسی

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

دانلود با کیفیت 480p : پارت اول | پارت دوم

دانلود با کیفیت 720p : پارت اول | پارت دوم

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *